ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

הוזמנו 500 כיפות

גורם רישמי הזמין ממפעל בבני-ברק כיפות עם סמל המדינה. מצבו של שרון קריטי. אולמרט ראש הממשלה בפועל

מורדם ומונשם.  שרון
מורדם ומונשם. שרון

מפעל חרדי ליצור כיפות בבני-ברק, קיבל היום הזמנה לביצוע מיידי, של ייצור 500 כיפות עם סמל מדינת ישראל. הכיפות, שהוזמנו על-ידי גורם רישמי, מיועדות, ככל הנראה, להלווית שרון, וזאת לאור מצבו של ראש הממשלה שממשיך להיות קריטי. שרון מורדם ומונשם.

אמש, בשעות הערב, הבחין הפראמדיק שצמוד לראש הממשלה כי ראש הממשלה מבולבל. לחוות השיקמים הוזעק רופאו של ראש הממשלה, פרופ' שלמה שגב. פרופ' שגב שהגיע למקום תוך חצי שעה הורה מיידית על פינויו של שרון, באמבולנס, לבית החולים.

ניידת טיפול הנמרץ שהוצבה לאחרונה בחוות השיקמים יצאה לדרך, אך מרוב הבהילות, היא יצאה בניגוד לנהלים, ללא ליווי ניידות משטרה והיחידה לאבטחת אישים. אלה חברו לאמבלונס רק סמוך לשער הגיא.

במקביל, החלו להערך בבית החולים 'הדסה עין כרם' להגעתו של ראש הממשלה.

סמוך לירושלים איבד ראש הממשלה את הכרתו, למרות זאת, סיפר לכתב 'בחדרי חרדים' באותם הדקות יועצו של ראש הממשלה אסי שריב שראש הממשלה בהכרה והוא מדבר עם הסובבים אותו.

סמוך לשעה 23:00 מגיע האמבולנס לחדר המיון בהדסה כשהוא מוסתר בפרגודים של היחידה לאבטחת אישים. בתום בדיקת MRI אובחן דימום תוך מוחי ושרון הובהל מיידית לחדר הניתוח בכדי לנקז את הנוזלים ששטפו את מוחו.

בתום ניתוח של 5 שעות נערכה לשרון בדיקת C.T שהראתה שהדימום עדיין לא פסק, וראש הממשלה הוחזר לחדר הניתוח להמשך ניקוז הנוזלים. סמוך לשעה 09:30 בבוקר הסתיים הניתוח, וראש הממשלה הועבר לקומה השביעית בבית החולים, למחלקת טיפול נמרץ, כשהוא מורדם ומונשם.

מצבו מוגדר קריטי.

עוזריו של ראש הממשלה הנמצאים יחד עם בניו וכלתו סמוך למיטת חוליו, נשמעים הבוקר מודאגים ומתוחים. אחד מעוזריו אמר, שהם מצפים לנס גדול כדי שראש הממשלה יצליח לנשום בכוחות עצמו ויחזור לחיים תקינים.

מיד עם אישפוזו של שרון הועברו סמכויותיו לממלא-מקומו השר אהוד אולמרט. ביתו של אולמרט ברח' כ"ט בנובמבר בירושלים הוקף בעשרות אנשי היחידה לאבטחת אישים של השב"כ וכוסה כולו ברזנט - למנוע הצצה לחצר.

הבוקר, נפגשו עם אולמרט ראשי מערכת הביטחון בישראל, ואלה גילו באוזניו סודות רגישים הידועים אך ורק לראשי ממשלה מכהנים ובעלי תפקידים רגישים. אולמרט גם כינס את הממשלה לישיבה מיוחדת, כדי לעדכן את השרים במתרחש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד