י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

קריאטיב חדש ב'אפיקים'

עופר ענו, מנהל הקריאטיב של 'אפיקים', עזב. במקומו מונה עמיחי עשהאל, לשעבר ב'בולטון פוטנציאל'

עופר ענו
עופר ענו

הוא חתום על כל הקמפיינים הגדולים של 'אפיקים' בחמש השנים האחרונות. הוא יצר את התאומים של 'אופטיקנה', את הבמבה של 'אסם' ואפילו את ה'קשר כשר' של 'פלאפון'. רשת השיווק 'שפע שוק' נולדה ונוצרה במוחו, והוא היה אחראי על האסטרטגיה והשפה הפרסומית של הרשת (שאגב, לא מפסיקה לגדול).

קוראים לו עופר ענו.

עד השבוע הוא שימש כמנהל הקריאטיב של משרד הפרסום 'אפיקים', אולם בשבוע האחרון הגיעו הצדדים להחלטה משותפת על סיום תפקידו המשרד.

לאחר כניסת המנכ"ל החדש, שי לחוביצר, נוצרו חילוקי דעות בין הצדדים לגבי אופן הניהול ונושאים ארגוניים הקשורים למחלקת הקריאטיב. הצדדים לא הגיעו להסכמה, ולכן הוחלט על הפסקת ההתקשרות.

במקומו של עופר ענו מונה לתפקיד עמיחי עשאהל, ששימש בעבר כמנהל קריאטיב במשרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל', ובמשרדי פרסום כלליים נוספים, כמו 'ראובני פרידן' ו'אדלר חומסקי ורשבסקי'.

שי לחוביצר, מנכ"ל 'אפיקים', אומר: " עופר עבד ב'אפיקים' קרוב ל-5 שנים, והוא עשה עבודה מצוינת. הקפיצה הגדולה של 'אפיקים' קשורה חד-משמעית גם לעולם הקריאטיבי, וזה רק בזכות עופר. אנחנו הולכים עם מנהל קריאטיב חדש שצבר המון ניסיון וידע ואחראי על קמפיינים בולטים מאוד במגזר הכללי. נמשיך להפתיע בתחום הקריאטיב גם בשנים הקרובות".

עופר ענו אומר: "'אפיקים' זה אצלי בנשמה. לא הרגשתי באף משרד אחר קשר רגשי קשר עמוק כל כך עם צוות המשרד, ועבדתי בהרבה משרדים. העבודה במגזר החרדי הייתה בשבילי אתגר לא פשוט. הובלנו מהלכים גדולים במגזר החרדי, ואני שמח שהייתה לי הזכות לקחת חלק בכך".

בעולם הפרסום החרדי ממתינים לראות כיצד ישפיע השינוי על התוצרים הקריאטיביים של 'אפיקים'.


באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד