י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פיני גרשון מייחצן את הכותל

בכותל נערכו צילומי קמפיין אותו יוביל מאמן 'מכבי' בכלי התקשורת. מהיום: דייל ילווה משפחות נערי בר-מצווה

פיני גרשון, מוביל הקמפיין, עם רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ, במהלך הכנת הפרסומת
פיני גרשון, מוביל הקמפיין, עם רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ, במהלך הכנת הפרסומת

ברחבת הכותל המערבי בירושלים נערכו ביום ג' צילומים לקראת קמפיין רחב-היקף שיתנהל בעיתונות הכתובה והאלקטרונית, שמטרתו להביא קהל רחב אל הכותל המערבי. את הקמפיין יוביל מאמן 'מכבי תל אביב', פיני גרשון.

רב הכותל המערבי, הרב שמואל רבינוביץ: "צומח דור שלא ביקר מעולם בכותל המערבי. הכותל המערבי איננו אתר תיירות, זהו מקום מפגש ייחודי עבור יהודים מהעולם כולו עם מורשתם ועם שרשרת הדורות היהודית. עלינו לדאוג שכל ילד יהודי יבקר בכותל המערבי".

הקמפיין, הפונה אל הקהל הרחב, מעודד את הציבור להגיע ולבקר בכותל, וחושף מיזם חדש וייחודי של 'הקרן למורשת הכותל', המזמין משפחות של בני ובנות מצווה, ליצור קשר עם 'מוקד בר מצווה' טלפוני, וליהנות מליווי וסיוע של נציגי הקרן במהלך טקס בר המצווה בכותל – ללא תשלום.

הדייל שמלווה כל משפחה יסייע בקריאת התורה, בהנחת תפילין, בתפילה ובפרטים האחרים הקשורים לאירוע הבר-מצווה.

כל המשתתפים בקמפיין מבצעים זאת בהתנדבות - ממשרד הפרסום 'שלמור-אבנון-עמיחי', דרך הבמאי אייל גפן, ועד פיני גרשון, שנבחר להוביל ולייצג את הקמפיין.

הרב רבינוביץ: "הלוואי שלא היינו זקוקים לקמפיין כזה, וכל ילד יהודי היה מבקר בכותל המערבי ומבין את משמעותו לעם היהודי. אך בנתונים של היום, אין מנוס מלפנות לדור הצעיר בכלים העכשוויים ולהציע להם את הביקור בכותל המערבי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד