י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פאג"י בשכונות צפון ירושלים

מנהל הסניף ינון שויקה: "פתיחת השלוחה - חלק מרכזי ממדיניות הבנק לפתוח סניפים בריכוזי הציבור החרדי"

להעניק את השירות הטוב ביותר. מנכ"ל פאג"י יעקב טננבוים
להעניק את השירות הטוב ביותר. מנכ"ל פאג"י יעקב טננבוים

שלוחה של סניף בנק פאג"י בשכונת גאולה בירושלים תפתח בב' שבט הקרוב (31.1.2006) בקניון 'רב שפע. השלוחה החדשה תשרת את כל תושבי שכונות הצפון.

מנהל הסניף מר ינון שויקה אומר, כי פתיחת השלוחה היא חלק מהמדיניות המרכזית של בנק פאג"י, לפתוח סניפים ושלוחות בכל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, ולהעניק לציבור זה את השירות הטוב ביותר וכמה שיותר קרוב לבית.

סניף בנק פאג"י בשכונת 'גאולה' בירושלים הוא אחד הסניפים הפעילים והגדולים של הבנק. עם לקוחות הסניף נמנים מוסדות התורה והחינוך מכל החוגים ביהדות החרדית והדתית, עצמאיים ובעלי עסקים וכן לקוחות פרטיים רבים, אף הם מכל החוגים והעדות בציבור הדתי והחרדי, בני תורה ואנשי מעשה. כולם מגיעים לסניף המהודר ברח' עמוס בירושלים, ומקבלים את כל השירותים המתקדמים של הבנק.

לסניף זה, מגיעים לקוחות מכל רחבי העיר, המציינים לשבח את השירות המעולה שהם זוכים לו מכל עובדי הסניף. לדברי מנהל הסניף מר שויקה, נתקבלו פניות רבות מלקוחות שמתגוררים בשכונות הצפון, אשר ביקשו לפתוח שלוחה בסמוך למקום מגוריהם, מוסדותיהם ועסקיהם.

לאחר התייעצויות שקיימה הנהלת הבנק, התקבלה החלטה לפתוח שלוחה בקניון 'רב שפע'. מרגע קבלת ההחלטה, נכנסו כל מערכות הבנק לפעילות אינטנסיבית, כדי לעמוד ביעד הפתיחה – ב' שבט.

למנהלת השלוחה, נבחרה הגב' ש. מנקס, שעובדת כיום כמנהלת מחלקת אשראי עיסקי בסניף 'גאולה'. הבחירה נעשתה לאור הצלחתה הגדולה בכל תפקידיה הקודמים אותן מילאה במחלקות השונות של הבנק.

יצויין כי היכרותם הקרובה של מנהלי ועובדי בנק פאג"י את הציבור החרדי בהיותם חלק ממנו, הביאה לכך, שהלקוחות מקבלים את השירות הטוב ביותר והמתאים להם, תוך שימת לב פרטנית לכל לקוח, שפתו והשקפת עולמו.

בתפקידה כמנהלת אשראי עיסקי, טיפלה במוסדות תורה וחינוך רבים לגווניהם, מכל החוגים ביהדות הדתית והחרדית, בדרך המיוחדת המאפיינת את בנק פאג"י, תוך התחשבות בצרכים ובמגבלות השונות של המוסדות, ומתן שירות זמין ומלא לכל פניה ובקשה ויחס מיוחד ואוהד לכל לקוח, וזאת מבלי לוותר על הצד המקצועי.

"יש אצלנו הבנה יחודית לצרכים ולסדרי הגודל של התנהלות המוסדות, והיחס שמקבל כל מנהל מוסד וכל לקוח פרטי, נעשה מתוך התייחסות לכל לקוח בהתאם לצרכיו המיוחדים", ציין שויקה.

כן יש לציין, כי בבנק פאג"י מגלים גישה והתחשבות מיוחדת לציבור האברכים ובני התורה מכל החוגים, בגבולות המקצועיים הנדרשים, ולהעניק להם יחס מיוחד, תוך גילוי רגישות מירבית לצרכיהם.

לדברי הנהלת הסניף, לאור הפניות הרבות של תושבי שכונות הצפון בירושלים, ולאחר בדיקה מקצועית שנערכה התברר, כי בשכונות הצפון שנמצאות כל העת במגמת התפתחות והרחבה, קיים כר נרחב ופוטנציאל גדול לפעילות בנקאית עניפה, של תושבי האיזור, מוסדות התורה והחינוך הרבים שפועלים בהם, וכן איזור עסקי נרחב, לצד מאות רבות של בתי אב, המעוניינים לקבל את השירותים הבנקאיים סמוך למוסדותיהם, לעסקיהם ולמקום מגוריהם.

בשלוחה החדשה שתפתח אי"ה בב' שבט, יקבלו הלקוחות את כל השירותים הבנקאיים המתקדמים של בנק פאג"י. מנהל הסניף ינון שויקה ומנהלת השלוחה גב' ש. מנקס ציינו, כי הם צופים מעבר של לקוחות רבים שנמצאים כיום בסניפי בנקים אחרים, וכן פתיחת חשבונות חדשים.

כן ציינו את ההתחשבות המיוחדת שמגלה בנק פאג"י לציבור החרדי, בכל הנוגע לאפשרות חריגה בחשבון עד לסכום של 1.000 שקל ללא כל תשלום בגין אשראי זה, וכן ל"היתר עיסקא" של הבנק, אשר הוא היחיד שזכה לאישורו של הגרי"ש אלישיב ובד"ץ העדה החרדית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד