י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מבצע פרטי

תלמיד בן 10 מפתח תקוה הצליח לאסוף 170 אלף נקודות במבצע "טיול כהלכה לכיתה הזוכה" של "דן"

לסייע לחברים. לירן כהן
לסייע לחברים. לירן כהן

תלמיד מפתח תקוה, לירן כהן בן ה-10, נרתם למבצע "טיול כהלכה לכיתה הזוכה" של "דן", והצליח לאסוף לבדו 170 אלף נקודות, כדי לסייע לחבריו לכיתה לזכות בפרס הראשון, טיול מלהיב הכולל שני אוטובוסים בליווי מדריך ליום שלם וכניסה לאתרים לכל תלמידי הכיתה והוריהם.

לירן כהן, ביקש מחבריו לכיתה בבית הספר "נתיבות משה" להצטרף למבצע ולאסוף כרטיסיות של "דן". הוא התאכזב בשנה שעברה כשכיתתו לא זכתה בפרס. השנה הצליחו חבריו לאסוף 16 אלף נקודות בלבד, ולכן החליט לירן לעשות כל מאמץ כדי לזכות בפרס, גם אם הדבר ידרוש ממנו מאמץ מיוחד.

מידי יום, בשעותיו הפנויות, עובר לירן בין הנוסעים באוטובוסים של חברת "דן", ומבקש מהנוסעים למסור לידיו את הכרטיסיות שלהם. הוא מחפש את הכרטיסיות שמעניקות את מירב הנקודות, כמו כרטיס "חופשי חודשי" שווה 500 נקודות, כרטיס משולב "דן – רכבת חודשי" ששווה 500 נקודות.

לירן גם לא מוותר על הכרטיסות ששוות פחות נקודות, כמו כרטיסיית ניקובים ששווה 100 נקודות, ואפילו כרטיס "חופשי יומי" ששווה רק 10 נקודות, או כרטיס משולב "דן – רכבת יומי" ששווה 10 נקודות. לירן מוותר על משחקים, קריאת ספרים, ומשקיע מאמץ גדול כדי לאסוף כמות גדולה של נקודות, שתזכה את כיתתו במקום הראשון או השני.

סמנכ"ל השיווק ודובר "דן" איתן פיקסמן ששמע על המבצע "הפרטי" של לירן כהן, החליט להעניק לו פרס מיוחד, והודעה על כך נמסרה לו בשיחה טלפונית. "מצאנו לנכון לצאת מגבולות המבצע ולהביע ולו הוקרה צנועה למאמץ הגדול שעשה לירן", אמר.

נחזור ונציין, כי תחרות איסוף הכרטיסים בעיצומה, ואת הכרטיסיות יש להעביר במרוכז עד לתאריך י"א בשבט (9.2.06), לתא דואר 1777 רמת גן (מיקוד 52118). חשוב מאוד שלא לשכוח, לציין את שם בית הספר והכיתה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד