י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מועצת יש"ע מחרימה את 'בשבע'

בלעדי: זמביש הורה לבטל קמפיין פרסום בערוץ 7, בגלל ביקורת נגדו. הדוברת: "לא נפרנס מי שנלחם בנו"

לא נפרנס. זאב חבר (זמביש). צילום: 02NET
לא נפרנס. זאב חבר (זמביש). צילום: 02NET

עליית מדרגה בויכוח הנוקב בשורות המתנחלים: תנועת ההתיישבות של מועצת יש"ע 'אמנה', עמדה לעלות קמפיין פרסומי גדול ומושקע בכלי התקשורת של ערוץ 7 – אתר האינטרנט ועיתון 'בשבע'. הקמפיין כבר היה בשלבי ההכנה האחרונים, ואף הוזמנו בפועל עמודי פרסום בעיתון 'בשבע'.

מטרת הקמפיין הייתה לשווק את הפרויקטים לנדל"ן השונים של 'אמנה', באמצעות משרד הפרסום 'פרסומי ישראל'.

אולם בשבוע האחרון קיבל משרד הפרסום הוראה חד-משמעית לבטל את כל תכנית הפרסום בכלי התקשורת של ערוץ 7. ההוראה ניתנה על-ידי מזכ"ל תנועת ההתיישבות 'אמנה', זאב חבר, הידוע בכינויו זמביש.

המניע לביטול הקמפיין בערוץ 7, הוא מאמר שפרסם עיתון 'בשבע' בשבוע האחרון, שנכתב על-ידי הרב אליעזר מלמד. במאמר המנומק כתב הרב מלמד בגנות דרכי המאבק של הנהלת מועצת יש"ע במהלך הגירוש, ונגד גישת ה"באהבה ננצח", החיבוקים והנשיקות עם כוחות הביטחון.

מאמר זה גרם להנהלת מועצת יש"ע להוריד לחלוטין את הקמפיין הפרסומי שתוכנן בערוץ 7.

זאב חבר (זמביש) נחשב למקורב ביותר לראש הממשלה אריאל שרון ולבנו עמרי. גם לרעייתו רבקה חבר, קשרים הדוקים עם משפחת שרון. לפני ביצוע הגירוש התפרסם בתקשורת כי זאב ורבקה חבר ערכו סיור במאחזים ובהתנחלויות בעזה ובצפון השומרון יחד עם עמרי שרון. הביקור עורר זעם רב בקרב ציבור המתנחלים, שחששו כי הזוג חבר מבשלים עסקה לפינוי שקט של ההתנחלויות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך זה של ניתוק הקשרים עם ערוץ 7, הייתה מעורבת רבקה חבר.

בערוץ 7 אישרו את הידיעה.

במחלקת השיווק של 'אמנה' עוד לא שמעו על ביטול הקמפיין. שם אומרים כי היה אמור לעלות קמפיין כללי, ולאו דווקא בשיתוף עם ערוץ 7.

דוברת מועצת יש"ע, אמילי ערוסי, אישרה ל'בחדרי חרדים' את הידיעה. לדבריה,"'בשבע' החליטו להשתמש בבמה שיש להם ולנהל קמפיין נגד ההנהגה של מועצת יש"ע, ואנחנו לא נלך לפרנס מישהו שנלחם בנו".

עוד נודע, כי עיתון 'בשבע' לא מתכוון לוותר על ההפסד הכספי שנגרם לו כתוצאה מביטול הקמפיין, וכבר בשבוע הקרוב מתכוון העיתון לפרסם תגובה חריפה נגד זמביש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד