י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עוד שבוע לסיום המבצע של "דן"

עד י"א שבט צריכים להגיע לחברת 'דןק כל הכרטיסיות שנאספו במבצע שנמשך מזה כחודשיים

היענות גדולה. 'דן'
היענות גדולה. 'דן'

תחרות איסוף הכרטיסים הגדולה של חברת "דן" מסתיימת בשבוע הבא. תלמידי הכיתות מתבקשים להעביר את כל הכרטיסיות במרוכז עד לתאריך י"א בשבט (9.2.06), לתא דואר 1777 רמת גן (מיקוד 52118). חשוב לציין את שם בית הספר והכיתה.

לפני כחודשיים, יצאה חברת "דן", זו השנה השניה, במבצע "טיול כהלכה לכיתה הזוכה". במסגרת המבצע, מתקיימת תחרות איסוף כרטיסים בין כל הכיתות במגזר החרדי, ושתי הכיתות שיעבירו את מספר הכרטיסיות הרב ביותר, יזכו בטיול מלהיב, במקום הראשון כולל הטיול אוטובוס בליווי מדריך ליום שלם וכניסה לאתרים לכל תלמידי הכיתה והוריהם, והכיתה השניה הטיול לתלמידי הכיתה בלבד.

כדי לאפשר ניצול מקסימאלי של כרטיסי "החופשי חודשי", קבעה חברת "דן" את התאריך האחרון לקבלת המעטפות לי"א בשבט (9.2.06), כך שנותר עוד שבוע כדי שהמעטפות יגיעו לחברת "דן".

סמנכ"ל השיווק ודובר "דן" איתן פיקסמן מסר, כי "ההיענות בקרב הציבור החרדי מחממת את הלב ומעודדת את חברת 'דן' לחשוב על מבצעים נוספים יחודיים למגזר, ולהמשיך במגמת 'הדלתות נפתחות לקראתך'".

חברת 'דן' מזמינה את ילדי המגזר החרדי לרכז מאמצים לקראת השבוע האחרון הקרב ובא, ולשלוח כמה שיותר כרטיסים וכרטיסיות לת.ד. 1777 רמת גן (מיקוד 52118).

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד