י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

מחפש כותרות

אלי ישי יצא אתמול למסע בחירות בפאבים של נמל ת"א. מה בדיוק הוא חיפש שם? לא מצביעים. רק כותרות

שיחפש קולות במקום אחר. ישי
שיחפש קולות במקום אחר. ישי

אלי ישי עשה מהפיכה לא קטנה בש"ס. הוא הצליח להפטר מהתדמית העבריינית שדבקה במפלגתו. הוא גם עמד כצור איתן במשך כל תקופת כהונתה של הכנסת היוצאת, ולא התפתה להצטרף לקואליציה תמורת נזיד עדשים. הוא שידר נחישות, עקביות וטוהר כפיים. כן. הוא גם למד לדבר. לנאום. להופיע.

יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, שניסה לגנוב ממנו את הנישה החברתית, לא כל-כך הצליח. אלי ישי נתפס יותר כמנהיג חברתי.

אבל אתמול התברר כי חיידק הכותרות, שגרם נזקים עצומים ליו"ר הקודם, אריה דרעי, נדבק גם לישי. כן, אלו אותם כותרות שהיום מחמיאות, מפרגנות, ולמחרת גם נושכות ותוקפות. לא ברור מי נתן לו את עצת האחיתופל הזאת, אבל אתמול הוא נפל במלכודת מיותרת.

אלי ישי יצא אתמול בלילה לסיבוב בחירות באתר הפאבים במתחם נמל תל-אביב. לא. הוא לא העיז להכנס לתוך הפאבים והמועדונים "כדי לא להפריע לבני הנוער".

ישי יודע היטב, שמצביעים פונטציאלים לש"ס הוא לא ימצא שם. אבל ישי מצא תירוץ 'טוב' לסיבוב המיותר הזה. "באתי לראות מקרוב את בני הנוער שהם עתיד מדינת ישראל". הוא גם יצא בהכרזה על מערכת החינוך פשטה את הרגל. על סדום ועמורה נוסח תל-אביב. ישי גם הבטיח לעשות הכל "כדי להחזירם למקורות ולערכים היהודיים".

אז אם מקורביו הסבירו לעיתונאים שהביקור נועד כדי לנסות ולהביא את המנדט ה-12 לש"ס, אז יש לנו בשורה רעה בשבילו. מסעי בחירות כאלו, רק יגרמו למנדט התשיעי להתנדנד. ככלות הכל, המצביעים של ש"ס לא מסתובבים בפאבים של נמל תל-אביב, אלא בעיירות הפיתוח ובשכונות.

אבל אם הוא חיפש כותרות, אז הוא קיבל. גם כאן.

אבל לא קולות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד