י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סניף חדש לפאג"י באלעד

בהקמת הסניף הושקעו משאבים רבים כדי לשרת בצורה הטובה ביותר את תושבי העיר

ממשיכים להתרחב
ממשיכים להתרחב

בנק פאג"י מקבוצת הבנק הבינלאומי הראשון, יפתח אי"ה ביום שלישי כ"ג בשבט סניף נוסף בעיר אלעד. יהיה זה הסניף ה-16 במספר של הבנק שרואה חלק מרכזי מהמדיניות שלו לפתוח סניפים ושלוחות בכל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, ולהעניק לציבור זה את השירות הטוב ביותר, המקצועי ביותר וכמה שיותר קרוב לבית.

סניף בנק פאג"י באלעד יפתח ברח' הרי"ף 1. בהקמתו הושקעו משאבים רבים כדי להעניק לציבור תושבי אלעד סניף בנק ברמה הגבוהה ביותר. הטקס החגיגי יתקיים אי"ה במעמד רבני העיר, ראשי ישיבות, מנהלי מוסדות תורה וחינוך ואישי ציבור.

בסניף החדש, הגדול והמפואר, שייפתח כאמור בכ"ג שבט (21.2.06) יקבלו הלקוחות את כל השירותים הבנקאיים המתקדמים של בנק פאג"י.

למנהל הסניף נבחר מר שמעון הייס, שנמנה עם ותיקי העובדים בבנק פאג"י ושימש בתפקידו האחרון כסגן מנהל סניף פאג"י רבי עקיבא בבני ברק. בתפקיד זה, כמו בתפקידיו הקודמים, יצר מערכת קשרים הדוקה עם כל החוגים בציבור הדתי והחרדי, וזכה לשבחים ולהוקרה רבה על תפקודו.

מנכ"ל בנק פאג"י, מר יעקב טננבוים, בישר על פתיחת הסניף החדש בעת פתיחת שלוחת בנק פאג"י בקניון "רב שפע" בירושלים. לדבריו, "פתיחת הסניף החדש, היא חלק מרכזי ממדיניות הנהלת הבנק לפתוח סניפים ושלוחות בריכוזי הציבור החרדי, ולהעניק לציבור זה את השירות הטוב ביותר".

יצוין, כי בנק פאג"י ממשיך כל העת בתנופת פיתוח והרחבה, ולדברי מנכ"ל הבנק, תמשך מגמה זו גם בעתיד, מתוך כוונה להמשיך ולפתוח סניפים ושלוחות במקומות נוספים.

הסניף החדש ישרת הן לקוחות פרטיים והן לקוחות עסקיים ויציע גם מגוון מסלולי משכנתאות המותאמים לצרכים של הלקוחות השונים. לרגל חנוכת הסניף החדש, יעניק הבנק הטבות מיוחדות ופריטי שי לכל אלו שיפתחו חשבונות חדשים.

טקס הפתיחה יתקיים ביום שלישי הקרוב, כ"ג בשבט (21.2.06) בשעה 5 אחה"צ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד