ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

עוד רשת פונה לחרדים

לקראת הקמה של תת-רשת יעודית למגזר החרדי: 'קו-אופ ירושלים' רכשה את רשת 'פשוט-זול'

עוד רשת פונה לחרדים

'קו-אופ ירושלים', רשת המזון הפרטית השלישית בגודלה בישראל, רכשה את רשת הדיסקאונט החרדית 'פשוטזול' בירושלים. רכישת רשת 'פשוטזול' הייתה במסגרת עסקה כוללת במהלכה רכשה הרשת סניפים נוספים של רשת 'סופר-ספיר'.

רשת 'קו-אופ ירושלים' תכלול, עם ביצוע עסקה זו, 29 סניפים, ומחזור פעילותה בשנת 2006 צפוי להיות כ-750 מיליון שקלים לשנה. מנכ"ל הרשת, רמי מנדל, אומר כי על-פי התוכנית האסטרטגית, עד שנת 2010 אמורה הרשת לפתוח כעשרה סניפים נוספים לפחות ברחבי הארץ, ולהגיע למחזור מכירות של כמיליארד שקל לשנה.

סמנכ"ל הסחר ברשת קו-אופ ירושלים, פיני שטרית אומר, כי לנוכח הצמיחה וההתרחבות המהירה של רשת קו-אופ ירושלים בשנים האחרונות, החליטה החברה לפתוח תת-רשת יעודית למגזר החרדי, לאור שינוי בדפוסי הצריכה באוכלוסייה זו.

"גילינו סינרגיה בין הפעילות שלנו במגזר הכללי תחת מותג ההבי-דיסקאונט 'מיסטר זול' לבין מותג 'פשוטזול'. הסניף הראשון של 'פשוטזול' בשוקניון בירושלים הוא מודל שיורחב לאיזורים ולריכוזים חרדיים נוספים בירושלים ומחוצה לה".

'פשוטזול', תחת הנהלת 'קו-אופ ירושלים' תמשיך לדבוק באסטרטגיה הראשונית של מבחר גדול של מוצרים במחירים זולים. כמו כן הסניף, לאור הצלחתו, עובר שיפוצים והרחבות כולל השקעה בעצוב הפנים, בקופות נוספות, בתכנון המדפים ובנראות המוצרים בסניף, על מנת להקל על לקוחות הרשת.

לקראת החגים תצא הרשת בקמפיין פרסומי ושיווקי תחת הכותרת 'הכל הכל פשוטזול' בעיתונות יומית, עיתונות מקומית ופעילות קד"מ ויחסי ציבור. תקציב הפרסום ימשיך להיות מטופל בפרסום נטו-הורוויץ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד