י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

תנור חדש ובלעדי ל- SAUTER

חברת "אלקטרה" משווקת לקראת חג הפסח תנור דו תאי חדש ובלעדי בישראל

התנור החדש והאיכותי של 'סאוטר'
התנור החדש והאיכותי של 'סאוטר'

לראשונה – תנור דו תאי רחב עבור הציבור החרדי! חברת "אלקטרה" משווקת לקראת חג הפסח הבעל"ט, תנור דו תאי חדש ובלעדי בישראל - רוחב התנור 70 ס"מ! מפואר ואיכותי של "סאוטר. את הדגם החדש - CV/MXUD76 ניתן להשיג כבר עכשיו ברשתות ובחנויות למוצרי חשמל.

התנור החדש שהגיע בימים אלו לישראל, מגיע בנירוסטה ויתן מענה מושלם למשפחות ברוכות ילדים, התנור מצויד בכיריים רחבות 70 ס"מ בעלות 5 מבערים כולל מבער טורבו משוכלל.
התנור החדש לא רק רחב במיוחד. הוא משלב בתוכו גם את האיכות המעולה וגם את היופי של תנורי "סאוטר". התנור החדש מצטיין גם בעיצוב יוקרתי ומודרני ובמחירים אטרקטיביים.

התנורים האיכותיים של "סאוטר" זכו להצלחה מסחררת במגזר החרדי. השנה נערכו מבעוד מועד בחברת "אלקטרה" המשווקת את מוצרי "סאוטר" בארץ, לשיווק תנור יחודי שיענה על הצרכים המיוחדים של המשפחות ברוכות הילדים, זאת מעבר לעובדה שהתנור חייב להיות איכותי, כשר למהדרין ובעל עיצוב יוקרתי. התנור קיבל את ההכשר של הרב הלפרין מהמכון הטכנולוגי מדעי להלכה.

את התשובה ניתן כבר לראות ברשתות ובחנויות האיכותיות למוצרי חשמל. התנור החדש (המכונה (MXUD76/CV עונה לדרישות הציבור החרדי, והוא מציג חידוש מרענן ויחודי: גם תנור איכותי ודו תאי המעוצב בקפידה וגם כיריים רחבים במיוחד (ברוחב 70 ס"מ). התנור מכיל שני תאי בישול ואפיה, פלטת שבת, טיימר כיבוי המנתק את פעולת התנור לאחר 120 דקות (בתא התחתון) ומצלצל בעת סיום הפעולה.

צבע התנור – נירוסטה, הצבע המבוקש ביותר כיום בשוק התנורים האיכותיים.

הלקוחות הרוכשים את תנור SAUTER הדו-תאי החדש, יהנו מהשירות והאחריות הידועים של חברת "אלקטרה".

במסגרת המבצע החדש איתו יצאה "אלקטרה סחר" לקראת החג, כל לקוח הרוכש תנור זה יוכל להוסיף 99 שקל ולקבל מתנה איכותית לבחירה: מיקרוגל 25 ליטר נירוסטה מתוצרת "סאוטר" או מכשיר משולב מדפסת + מכונת צילום + פקס משוכלל מתוצרת LEXMARK.

המבצע בכל חנויות החשמל המורשות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד