י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024

'בולטון' ו'מקאן' יובילו

מכרז הפרסום של 'יהדות התורה': 'בולטון פוטנציאל' ו'מקאן אריקסון' במגזר החילוני. במגזר החרדי: 'בולטון'

מטה  ההסברה של 'יהדות התורה'
מטה ההסברה של 'יהדות התורה'

אחרי המכרז הגדול בין שישה משרדים, הגיעו במטה ההסברה של 'יהדות התורה' להחלטה כי את קמפיין הבחירות של למגזר הכללי, יובילו משרדי הפרסום 'בולטון פוטנציאל' ו'מקאן אריקסון'. הצעת הקריאטיב של המשרדים היא זו שנבחרה והיא זו שתופיע בפרסומים למגזר הכללי.

הצעת הפרסום של 'בולטון פוטנציאל' למגזר הכללי הייתה: "אוהבים את ישראל יהודית" – וזה יהיה הסלוגן המוביל של המפלגה. הצעת הפרסום של 'מקאן אריקסון' התבססה על שורה מתוך המנון ה'התקוה': "נפש יהודי הומיה. לחינוך, שבת ומסורת".

ב'המודיע' פורסם היום, כי שלטי החוצות של 'יהדות התורה' יפורסמו על-גבי 1000 אוטובוסים ברחבי הארץ.

על פעילות הפרסום למגזר החרדי, נערך מכרז נוסף, בו נקראו להגיש הצעה משרדי הפרסום: 'גל', 'חן' ו'בולטון פוטנציאל'. במכרז זה זכה 'בולטון פוטנציאל'. החוזה בין הצדדים אמור להיחתם בשעות הקרובות.

יצוין, כי אברהם בריסק, הוא אחד מהאנשים החזקים בחסידות בעלזא, שזועמת על כך שאינה מיוצגת בבחירות אלו ב'אגודת ישראל'. אולם הבחירה ב'בולטון פוטנציאל' נעשתה על בסיס מקצועי ועסקי, והשיקולים הפוליטיים הושארו בצד.

באדיבות 'עניינים'

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד