י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נחנך סניף בנק פאג"י באלעד

בטקס השתתפו רבני העיר והקהילות אישי ציבור הנהלת הבנק וקהל אורחים גדול

"לפום צערא אגרא". מנכ"ל הבנק יעקב טננבוים עם רבני העיר ומנהל הסניף
"לפום צערא אגרא". מנכ"ל הבנק יעקב טננבוים עם רבני העיר ומנהל הסניף

בטקס רב רושם, ובהשתתפות רבני העיר והקהילות החרדיות, אישי ציבור, הנהלת בנק פאג"י וקהל אורחים גדול, נחנך השבוע סניפו החדש של בנק פאג"י ברחוב הרי"ף באלעד, ומעתה יהנו תושבי העיר מכל השירותים הבנקאיים המתקדמים של בנק פאג"י.

מנהל הסניף, הרב שמעון הייס, קידם את פני האורחים ובהם רבני העיר הגרש"ז גרוסמן והגר"מ מלכה שליט"א, סגן ראש המועצה עו"ד שמואל גרוסמן וחבריה ר' דב רובין ר' משה גבירר ור' חיים מאיר כץ.

הרב הייס ציין, כי בנק פאג"י איננו בבחינת "פנים חדשות" לתושבי אלעד, שחלק נכבד מהם נהנה זה שנים משירותיו הטובים בסניפים האחרים ומעתה יוכל להנות מהם "קרוב לבית".

מנכ"ל הבנק, מר יעקב טננבוים, ציין את הקשיים הרבים והמכשולים שעמדו בדרכו של הבנק מאז החליט, לפני יותר משנתיים, להוסיף גם את אלעד לרשימת הערים בהם הוא מעניק את שירותיו והביע את תקוותו כי "לפום צערא –אגרא" והסניף החדש, ה-16 במספר של הבנק יהפוך, תוך תקופה קצרה, לאחד המרכזיים שבהם.

כן ציין המנכ"ל ושיבח במילים חמות את חבר המועצה ר' דב רובין, על כל העזרה וההתמדה שגילה לאורך כל הדרך, כדי שניתן יהיה לברך על המוגמר.

רבני העיר, הג"ר שלמה זלמן גרוסמן והג"ר מרדכי מלכה שליט"א העלו על נס את הבנק שהיה ונותר היחיד המשרת את האוכלוסיה החרדית באמצעות צוות עובדים מקצועי, מיומן ומסור הבא מתוך צבור זה ומגלה הבנה יחודית לצרכים הן של מוסדות התורה והחינוך התורניים והן של הלקוחות הפרטיים בהתאם לצרכיהם המיוחדים.

יו"ר דירקטוריון הבנק, הרב אברהם ורדיגר, הביע את התפעלותו מהתפתחותה של אלעד וצמיחתה המהירה וסקר את ההתפתחות המרשימה של הבנק בתקופת כהונתו של מר יעקב טננבוים כמנכ"ל. "פניו של הבנק להמשך התפתחות והתרחבות, ואם כיום יש לבנק פאג"י 16 סניפים, הרי במהלך השנים הקרובות אנחנו צופים להגדלת מספר הסניפים באופן משמעותי".

בתום מסכת הברכות התכבדו רבני העיר הגרש"ז גרוסמן, הגר"מ מלכה ורב הקהילה החסידית הגרי"ב וואזנר בקביעת המזוזות והסניף החדש החל לפעול, לשמחתם של מאות מלקוחותיו הותיקים שנאלצו עד כה לנהל את חשבונותיהם במקומות מגוריהם הקודמים ועשרות הלקוחות החדשים שהצטרפו אליהם בעקבות הפתיחה.

ראש המועצה הרב צביקה כהן וממלא מקומו הרב צביקה הרבסט, שנבצר מהם להשתתף במעמד החגיגי הגיעו למחרת להרמת כוסית "לחיים" להצלחת הסניף החדש עם המנהל וצוות העובדים.

יצויין, כי הסניף החדש ישרת הן לקוחות פרטיים והן לקוחות עסקיים ויציע גם מגוון שירותים ומוצרים המותאמים לצרכים של הלקוחות השונים. לרגל חנוכת הסניף החדש, יעניק הבנק הטבות מיוחדות ופריטי שי לכל אלו שיפתחו חשבונות חדשים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד