י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

רמי לוי פונה לחרדים

השוק החרדי קורץ לעוד רשת שיווק. רמי לוי יפתח סניפים למגזר החרדי בירושלים. בקרוב מכרז על הפרסום

רק מוצרים 'מהדרין'. רמי לוי
רק מוצרים 'מהדרין'. רמי לוי

אם חשבנו שמלחמת רשתות השיווק במגזר החרדי תסתיים רק במאבק בין הרשתות הגדולות – מסתבר שטעינו. גם 'הרשת השלישית' – הרשתות הפרטיות, מנסות לתפוס נתח שוק נרחב במגזר החרדי.

זה התחיל עם רשת ירושלמית קטנה העונה לשם 'סופר ספיר', שפתחה חנות למגזר החרדי בירושלים. החנות אמנם לא ממומקת בשכונה חרדית מובהקת, אלא דווקא באזור קניות חילוני של שוק מחנה יהודה, אך בכל זאת, משום מה החליטו אנשי השיווק של החברה לפנות דווקא למגזר החרדי ולהקים את המותג 'פשוטזול' לציבור החרדי.

בינתיים, הספיקה הרשת להימכר לרשת מתחרה – 'קו אופ ירושלים', שהודיעה כי תמשיך לתמוך במותג החרדי.

אולם הבשורה הגדולה בתחום הפעילות של 'הרשת השלישית', הגיעה דווקא השבוע. רמי לוי מפעיל רשת שיווק גדולה ומספר גדול של סניפים באזור ירושלים ומודיעין. רשת השיווק של לוי ידועה במחיריה הזולים, יחסית לרשתות המתחרות. ב-2005 הוא רשם מחזור כספי של 701 מיליון שקל, כ-20% אחוז יותר מב- 2004.

עכשיו, מתכוון לוי לנצל גם הוא את הפוטנציאל העסקי הטמון במגזר החרדי, ולהקים תת-רשת מיוחדת למגזר החרדי.

בשלב הראשון, יפתח לוי שני סניפים מיוחדים בריכוזים החרדיים, שיהיה ניתן לרכוש בהם אך ורק מוצרים בכשרות 'מהדרין'.

בשיחה עם 'עניינים' אומר לוי: "יש לנו את הרשת הכי זולה למגזר החילוני. ומאחר ואני חושב שאנחנו כבר נמצאים בירושלים, אנחנו יכולים לתת שרות ומחירים יותר טובים גם למגזר החרדי. אנחנו עושים את זה עקב ביקושים גדולים שניכנס גם לציבור הזה".

לוי מוסיף, כי "אנחנו נפתח שני סניפים למגזר החרדי שיכללו רק מוצרים כשרים. אמנם, גם עכשיו אנחנו מוכר רק מוצרים כשרים, אולם ברשת החרדית החדשה נתייחס רק למוצרים כשרים למהדרין".

* איך יקראו לרשת החדשה?

"זה יהיה תחת 'רמי לוי שיווק השיקמה' אבל יתווסף לזה עוד שם חדש, שכרגע לא ניתן לחשוף אותו. אנו ממתינים לרשם המותגים שיאשר את השם, ולאחר מכן נחשוף אותו".

* באיזו רשת בעיקר אתה מתכוון להילחם?

"אני לא הולך להתחרות באף אחד. אני הולך לעשות את הדבר הטוב שאני יודע במגזר החילוני, שהוא נאמנות לצרכנים. לדאוג להם שיקבלו הכול במחירים הכי זולים ואת הסחורה הכי טובה".

* מי ינהל את קמפיין הפרסום?

"יש לנו משרד פרסום למגזר החילוני. למגזר החרדי אנחנו נצא בקרוב במכרז על תקציב הפרסום, ולאחר מכן נצא בקמפיין".


באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד