י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אורנג' מאושרים

בלעדי: ועדת הרבנים לענייני תקשורת אישרה מכשיר של חברת 'אורנג'' מסוג 'מוטורולה'. חוזה יחתם בקרוב

מאושרים. מכשיר טלפון כשר
מאושרים. מכשיר טלפון כשר

מכשיר של חברת אורנג' קיבל את אישור ועדת הרבנים לענייני תקשורת. המכשיר מסוג 'מוטורולה' עבר את ביקורת אנשי הטכנולוגיה של ועדת הרבנים, והתברר כמכשיר חסום לחלוטין.

בשלב זה, נמצאים הצדדים בהליך חתימת החוזה להתחייבויות חברת אורנג' לשמור על תקנות ועדת הרבנים, ובימים הקרובים תצא ההודעה בתקשורת החרדית על הכשר לחברת אורנג'.

אורנג' היא החברה ההאחרונה המתכוונת להציג מכשירים כשרים. כזכור, לפני למעלה משנה הוכרז חרם כולל על כל חברות הסלולר, לאחר שאלו סיפקו שירותי תוכן שפגעו בציבור החרדי. בעקבות החרם, הופסקה כליל הפעילות השיווקיות של החברות, וכל העיתונים החרדיים נמנעו מלהכניס מודעות פרסום של החברות.

'מירס' הייתה הראשונה שהציגה לציבור החרדי מכשירים כשרים, והיא עשתה זאת במהלך משותף עם איש העסקים ר' מרדכי אלבוים.

בשלב מאוחר יותר, ניסו גם 'פלאפון' ו'סלקום' להציע מכשירים כשרים ואף הציגו לוועדת הרבנים מכשירים חסומים, אולם קבלת ההכשר נדחתה שוב שוב, על-פי הוראת בית-דין שקבע, כי ל'מירס' ניתנה בלעדיות עד שתמלא את מכסת המכשירים שנקבעה מראש.

בחודשים האחרונים הבינה אורנג' כי לא תוכל להישאר מחוץ למערכה על הציבור החרדי, ולכן ניהלה מגעים עם מנהל וועדת הרבנים במטרה לקבל את ההכשר למכשירי החברה.

'אורנג'' הציגה בפני הוועדה מספר מכשירים שלדעתה היו חסומים, אולם וועדת הרבנים דחתה אותם בטענה כי החסימה איננה עומדת בדרישות הוועדה. הבעיה היתה בשיטת השידור של 'אורנג'', ה-GSM.

כאמור, ועדת הרבנים אישרה את מכשיר של 'אורנג'', ובימים הקרובים אמורים הצדדים לחתום על החוזה באמצעות עו"ד יעקב ויינרוט.

מיד לאחר מכן, צפוים לעלות מסעי פרסום נרחבים לחברה הכתומה.

באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד