י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

סולחה, בשעה טובה

עיתון 'שעה טובה' וחסידי חב"ד החליטו לפתוח 'דף חדש', לאחר פגישה בין עורך העיתון והגר"י ירוסלבסקי

להימנע מהתקפות.  הגר"י ירוסלבסקי (צילום: COL)
להימנע מהתקפות. הגר"י ירוסלבסקי (צילום: COL)

בעקבות החרם שהכריזו חסידי חב"ד על עיתון 'שעה טובה', נערכה אתמול בערב פגישה מיוחדת בביתו של הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי, מזכיר ועד רבני חב"ד בארץ הקודש, עם עורך 'שעה טובה' ר' שלמה הלפרין. בפגישה, בה השתתף גם דובר חב"ד, הרב מנחם ברוד, הוחלט ליישר את ההדורים ולפתוח דף חדש בין הצדדים.

כפי שדיווחנו בתחילת השבוע, הורה הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי, בסוף השבוע לבעלי חנויות בשכונת נחלת הר חב"ד שבקרית מלאכי שלא למכור מעתה והלאה את עיתון 'שעה טובה', בשל פרסום כתבות עוינות נגד חסידי ושלוחי חב"ד.

עורך 'שעה טובה' אמר כי אין שום בסיס לטענה כאילו העיתון מחפש לתקוף את חב"ד. כהוכחה לדבריו הציג עיתונים רבים שבהם הופיעו כתבות חיוביות על חב"ד ופעילותה. הגר"י ירוסלבסקי אמר שהדיווחים החיוביים הם בוודאי מבורכים, אבל צריך להימנע מהתקפות שעלולות לפגוע באנשים ובמוסדות חב"ד, ושגורמות לחסידי חב"ד לחוש נפגעים.

בשיחה התברר כי דברים רבים נבעו מחוסר הבנה ומפרשנות מוטעית שנתנו זה למהלכיו של זה. הייתה הסכמה כללית כי העיתון ראוי להערכה על הקו המדיני שהוא נוקט ועל מאבקו הנחוש והבלתי-מתפשר נגד תכנית הגירוש ונסיגות מחלקי ארץ-ישראל.

כמו כן הבהיר העורך, כי עיתונו נותן במה מכובדת ביותר לעולם החסידות, ובכלל זה חסידות חב"ד, ולאור זאת אמר הגר"י ירוסלבסקי כי חסידי חב"ד יכולים לראות בו בהחלט עיתון חיובי.

הפגישה הסתיימה ברוח טובה, כשהגר"י ירוסלבסקי מביא 'משקה', והכול אומרים 'לחיים' בתקווה שייפתח דף חדש, לתועלת כל הצדדים.

קישורים:
כתבה קודמת בנושא
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד