ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

לב לבייב במקום ה-278

'פורבס' פירסם רשימת העשירים בעולם. מלבד לבייב נמצא ברשימה גם יריבו מקזחסטאן, אלכסנדר משקביץ

ר' לוי לבייב
ר' לוי לבייב

המגזין הכלכלי 'פורבס' פרסם השבוע, כמדי שנה, את רשימת האנשים העשירים בעולם. האיש העשיר בעולם הוא עדיין מייסד חברת 'מיקרוסופט', ביל גייטס, זו השנה ה-12 ברציפות, עם שווי של 50 מיליארד דולר, לעומת 46.5 מיליארד דולר בשנה הקודמת. איש ההשקעות וורן באפט, יו"ר חברת ברקשייר האתאווי, ניצב במקום השני על אף ירידה של 2 מיליארד דולר בערכו לרמה של 42 מיליארד דולר.

במקום השלישי נמצא שם חדש, קרלוס סלים הלו, איש תעשיית הטלקום המקסיקאית, עם שווי של 30 מיליארד דולר. במקום הרביעי נמצא מייסד רשת 'איקאה', אינגוור קמפרד, עם שווי של 28 מיליארד דולר. למקום החמישי ירד לקשמי מיטל, איש תעשיית הפלדה ההודית, עם שווי של 23.5 מיליארד דולר.

בשנה האחרונה, על רקע עליות משמעותיות בשוקי המניות, הצטרפו 102 שמות חדשים לרשימה, הכוללת כעת 793 מיליארדרים.

כלל שווי הנכסים של חברי הרשימה עלה ב-18% לרמה של 2.6 טריליון דולר.

בראש רשימת המיליארדרים הישראלים ניצבת, במקום ה-109, שרי אריסון, עם שווי של 5.2 מיליארד דולר. אחריה, עם שווי של 2.9 מיליארד דולר ניצב ארנון מילצ'ן, אשר פועל בתעשיית הסרטים והבידור בהוליווד.

ר' לוי לבייב ממוקם במקום ה-278 עם שווי של 2.6 מיליארד דולר. סטף ווסטהיימר ומשפחתו מחזיקים בהון של 2.4 מיליארד דולר ויצחק תשובה מחזיק בהון של 2 מיליארד דולר.

במקום ה-382, ביחד עם תשובה, נכלל גם אלכסנדר משקביץ מקזחסטאן, עם שני מיליארד דולר (עליה לעומת אשתקד). משקביץ הוא התומך הראשי של הקונגרס האירו-אסיאתי, ארגון מתחרה לאיגוד הקהילות היהודיות של לבייב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד