כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

רצים יחד

לראשונה: אלי ישי ופינדרוס החליטו על שיתוף פעולה בין מטות הבחירות של ש"ס ויהדות התורה בביתר עילית

התוצאות קריטיות. ישי
התוצאות קריטיות. ישי

מטות הבחירות של יהדות התורה וש"ס בביתר-עילית יעבדו בתיאום ובשיתוף פעולה, כדי למנוע זליגת קולות של מצביעים למפלגות אחרות. כך סיכמו יו"ר תנועת ש"ס, ח"כ אלי ישי וראש העיר יצחק פינדרוס, המשמש גם כמנהל מטה הבחירות הארצי של "יהדות התורה".

ישי, שהיה אורחו של פינדרוס, קיים סיור מקיף במוסדות החינוך והחסד בביתר-עילית. בסיום הסיור, נפגשו השניים עם ראשי הסיעות בעיריית ביתר. במהלך הישיבה סוכם, כי ראשי מטות הבחירות של ש"ס ויהדות התורה בעיר, יעבדו בתיאום ובשיתוף פעולה, כדי לגייס את מרבית הקולות לכל אחת מהמפלגות, וזאת על-מנת למנוע זליגה של מצביעים למפלגות אחרות.

פינדרוס וישי הסבירו, כי התיאום ושיתוף הפעולה לא יפגע בעבודת מטות שתי המפלגות בגיוס המצביעים הפוטנציאליים של שתי המפלגות, אלא יגביר את הקולות הטבעיים לכל אחת מהמפלגות, תוך מניעת זליגת קולות למפלגות ימין או להימנעות בבחירות. "תוצאות הבחירות הקרובות הן קריטיות ליהדות החרדית, לשכבות החלשות ולרבבות ילדי תשב"ר בכל הארץ", אמרו ישי ופינדרוס בישיבה רבת משתתפים עם פעילי יהדות התורה וש"ס, וקראו למטות המפלגות בכל רחבי הארץ להגביר את שיתוף הפעולה ביניהן, כדי לגייס כמה שיותר קולות עבור הגוש החרדי בכנסת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד