ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

טיפין לחגים

בנק פאג"י מגיש מספר טיפים מועילים למשקי הבית על מנת לחסוך בכסף, ולצמצם במעט את ההוצאות הכבדות

עצות לקראת החג
עצות לקראת החג

לקראת עונת החגים הבעל"ט, ולאור ההוצאות הכספיות שתופחות באופן משמעותי בתקופה זו, בנק פאג"י מגיש מספר טיפים חשובים ומועילים למשקי הבית על מנת לחסוך בכסף, ולצמצם במעט את ההוצאות הכבדות. את ההמלצות הכין עבורנו מר ציקי רז, מנהל היחידה לבנקאות פרטית בבנק פאג"י.

1. מומלץ, רצוי וחסכוני, לערוך רשימת קניות מסודרת מראש בבית לפני שיוצאים לקניות, בהתאם לצרכים האמיתיים. הפיתוי, כאשר כף רגלנו דורכת בחנות, הוא גדול ולעיתים תכופות אנו רוכשים ב"מחירי מציאה" מוצרים להם אנו לא כל כך זקוקים.

2. ברכישה של מתנות יש לדרוש פתקית החלפה ולוודא שניתן פרק זמן ארוך לביצוע ההחלפה. כמו כן מומלץ לבדוק את המוצר במקום, במיוחד כשמדובר במכשיר חשמלי, ולוודא כי הוראות למוצר מצורפות וכתובות בשפה ברורה למשתמש.

3. מומלץ ורצוי לתאם פגישה פנים מול פנים עם יועץ ההשקעות בסניף, כדי לבחון חלופות חדשות ואלטרנטיבות אטרקטיביות להרכב תיק ההשקעות לקראת החגים.

4. ללקוחות העומדים בחריגה או ביתרות חובה, מומלץ לבצע בדק בית מחודש, לקראת ההנחיות החדשות העתידות של בנק ישראל לגבי חריגות ממסגרות אשראי האמורות להכנס לתוקף בעוד 3 חודשים. כדאי לבדוק מול הסניף מהי הדרך הנוחה והזולה לסגור חריגות אלו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד