י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אלפים עולים לציון בליז'נסק

האדמו"רים מנדבורנא, קרלין סטולין, לעלוב, גורליץ ורבי רפאל אבוחצירא, יצאו בראש קבוצות חסידים

הציון על קברו של בעל ה'נועם אלימלך' זיע"א
הציון על קברו של בעל ה'נועם אלימלך' זיע"א

* האדמו"רים מלעלוב, גורליץ, רבי רפאל אבוחצירא והרה"צ מנחם ארנסטר, יצאו היום עם קבוצות חסידים לתפילה על ציונו של בעל הנועם אלימלך בליז'נסק. יצוין, כי האדמו"ר מלעלוב היה אמור לערוך את שולחנו לרגל היארצייט לאחר מעריב. אלא שלפתע, לאחר התפילה, כשהשולחנות כבר היו ערוכים, החליט האדמו"ר שהוא יוצא מיד לליז'נסק.

* האדמו"ר מקרלין סטולין, השוהה בימים אלו באירופה, יגיע מחר (ג') לליז'נסק להשתטח על ציונו של בעל הנועם אלימלך. לאחר מכן ישוב האדמו"ר לישראל.

* האדמו"ר מנדבורנא ייצא מחר ב-6 בבוקר להונגריה עם קבוצה מחסידיו. משם ימשיך האדמו"ר לאחר מספר שעות, בטיסה פרטית, לליז'נסק.

* טיסות שכר רבות יצאו היום ומחר (ג') לפולין. גם מארה"ב ואירופה מגיעים אלפים.

* במהלך הערב ערכו אדמו"רים את שולחנם לרגל היארצייט של בעל הנועם אלימלך. האדמו"רים מתולדות אהרון ותולדות אברהם יצחק ערכו את שולחנם בבית מדרשם בשכונת מאה שערים. האדמו"ר מביאלא רמת אהרון ערך את שולחנו בבית מדרשו, והאדמור מטמשוואר ערך את שולחנו בבית מדרשו ברחוב קוטלר בבני-ברק.

*מאות חסידי סלאנים מכל רחבי הארץ השתתפו הערב בהכנסת ס"ת לבית הכנסת של החסידות באשדוד. בסעודת המצווה שהתקיימה בבית המדרש השתתפו רבני העיר וראשיה.

* הערב התקיימה שמחת החתונה לנכד האדמו"ר מבוטשאן זצ"ל, בן לבנו הגאון רבי משה אהרון פרנקל, ר"מ בישיבת סלונים. השמחה התקיימה באולמי ארמונות וולף בי-ם, בהשתתפות אדמו"רים ורבנים.

* הערב התקיימה הכנסת ס"ת להיכל הישיבה הגדולה של חסידות בוהוש ברחוב חגי בב"ב. התהלוכה יצא מבית הנדיב ברחוב בן זומא בעיר לכיוון הישיבה. סעודת המצווה התקיימה באולם שע"י ביהכנ"ס.

* האדמו"ר מפארמישלאן יצא היום בשעות הצהריים לגרמניה עם קבוצה ממקורביו. האדמו"ר ישוב לישראל לקראת סוף השבוע.

* הראשל"צ הרב עובדיה יוסף מסר הערב שיחה מיוחדת לקראת הבחירות. השיחה נמסרה בשעה 7 וחצי בבית הכנסת מוסאיוף, בהשתתפות מאות אנשים.

*הגאון רבי צבי כץ, ראש ישיבת חזון נחום, יצא הערב לארה"ב, כדי להשתתף במגביות לטובת הישיבה. במהלך שהותו יבקר בבתיהם של גדולי ישראל.

* הערב התקיימה שמחת החתונה לבנו של הגאון רבי בנימין גרבוז, מו"ץ בבית דין של הגר"נ קרליץ והגר"ש וואזנר. השמחה התקיימה באולמי ווגשל, בהשתתפות רבנים וראשי ישיבות.


באדיבות 'הקול החרדי'- 050-8001818
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד