י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אל תתנו להם שלטון

דרושה התגייסות כללית של כל המחנה השפוי, להזניח כל שיקול של טובות הנאה ולהתמקד במטרה העיקרית: להעביר ממשלת זדון מן הארץ

אל תתנו להם שלטון

כמה כאב ודמעות נשפכו בקיץ האחרון נוכח ההרס הברוטאלי והאווילי של ישובי גוש קטיף. ניסו לעורר רחמים, ניסו לדבר אל ההיגיון, אבל האחיתופלים שהשתלטו על שרון ועדת הכלבלבים בתקשורת אטמו את אוזניהם ודחפו את הבולדוזרים בכל הכוח לעקירה.

כעת אנחנו ניצבים שוב באותו מצב. אולמרט פרס לפני כל את תכניתו ההרסנית הבאה להעניק שטחים נוספים לחמאס, גם נוכח גשם הקאסמים המטווח אלינו מישובי גוש קטיף השוממים, והשאננות רווחת מקיר לקיר. מפוחי התקשורת העוצמתיים מפיחים בימים אלו רוח חזקה של ייאוש ושל אווירת "הכול סגור". ספינים של חלוקת תיקים בממשלה הדמיונית של אולמרט כבר ממלאים את האוויר, ואפילו נאומי הפסד וירטואליים של נתניהו ופרץ נשמעים על ידי כתבי החצר. הסקרים השקריים והמגמתיים מנסים לקבוע מסמרות בארון התקווה של רבבות עם ישראל המייחלים לממשלה יהודית גאה.

אבל המאמצים הגדולים שהם משקיעים רק מוכיחים דבר אחד: המציאות מבחינתם קשה מאד. גוש הימין מתחזק מיום ליום וקרוב מאד לגוש חוסם. על פי סקר אחרון של פרופ' יצחק כ"ץ ממכון מאגר מוחות עולה, כי לגוש הימין כולו יש כבר היום 58 מנדטים כאשר 15 מנדטים עדיין צפים.
הם יודעים, שעם מאמץ נוסף מצידנו, ניתן יהיה בנקל לכונן כאן ממשלה ימנית דתית שתחזיר את הצביון היהודי למדינה, תפסיק את הכניעה לתרבות המערבית הקלוקלת ותשיב את הביטחון לעם ישראל. גם מעבר למסך הערפל הדמיוני שכוחות הערב-רב מנסים לפזר בעינינו ניתן לראות את התקווה, ניתן למנוע את הבכי והמראות הקשים שעלולים לבוא עלינו בקדנציה הבאה.

אולם, כשמדברים על גוש ימין דתי מאוחד, צריכים להתכוון לזה. הלחישות המטרידות על סיכומים מוקדמים של אולמרט עם מפלגות שונות מהגוש, ועל תפקידים המצויים עמוק בכיסם, צריכים להדאיג כל מצביע פוטנציאלי. חשוב מאד שכל מנהיג מפלגה מהגוש הזה יבהיר בקולו, כי לא ייתן יד להקמת ממשלת קדימה בראשות אולמרט. זה התנאי הבסיסי להצבעה עבור המפלגה.

כי קדימה היא הסכנה הגדולה ביותר העומד לפתחינו. היא אוסף של אנשים העוטים על פניהם מסכות מזויפות, אבל יום לאחר הבחירות נגלה את פרצופם האמיתי. היא מפלגת העבודה שהביאה עלינו את אוסלו, היא שינוי שהביאה עלינו את גזרות השמד, היא האופורטוניסטים שימכרו כל אידיאל בעבור כיסא מרופד יותר, והיא סמל הריקבון השלטוני שפשה כאן בשנים האחרונות. אם עד עתה נחרדנו מלשבת עם שינוי, הרי שכעת הזאב התחפש לכיפה אדומה והוא מחייך למראה הטרף הקל בו נופלים ישראלים רבים.

לפי החוק החדש, לאחר הבחירות הנשיא מטיל את הרכבת הממשלה לא על ראש המפלגה הגדולה אלא על המועמד שהכי הרבה מפלגות ממליצות עליו. דרושה כאן התגייסות כללית של כל המחנה השפוי, להזניח כל שיקול של טובות הנאה ולהתמקד במטרה העיקרית. להעביר ממשלת זדון מן הארץ.

אל תתנו להם שלטון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד