כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

בהכשר ה'רנטגן'

הרב איפרגן קבע מזוזה ב'אריאל' - מרכז לניתוחים פלסטיים. מופתעים? לא צריך ניתוח להרמת גבות

ה'רנגטן' בטקס הפתיחה (צילום: יח"צ)
ה'רנגטן' בטקס הפתיחה (צילום: יח"צ)

שוב זה חוזר על עצמו. אבל הפעם זה גרם ליותר מהרמת גבות. גם לא היה שום צורך לעשות ניתוח כדי להרים את הגבות. הם פשוט נעמדו מאליהם.

הודעה לתקשורת שהופצה היום דיווחה כי ה'רנטגן' הגיע לאירוע פתיחה של המרכז לניתוחים פלסטיים של חברת 'אריאל', המתמחה בשירותי רפואה אסתטיים ורב תחומיים, ואף קבע במקום מזוזה. הוא אפילו בירך את הנוכחים ונשא תפילה, שכל מי שיכנס למרכז הרפואי 'אריאל' יצא ברגל ימין כשהוא בריא ושלם.

על רשת מרפאות 'אריאל' אין צורך להרחיב יתר על המידה. מדובר ברשת שעיקר עיסוקה בתחומים שרוב מניין ובניין של הציבור החרדי מדיר רגליו משירותים אלו, אבל ה'רטנגן' מצא לנכון לכסות באיצטלה שלו את רשת המרפאות הזו.

אמנם לרשת גם מספר פעילויות נוספות, כמו שירותי רפואת שיניים, הסרת משקפיים בלייזר ועוד, אך כפי שציינו, עיקר עיסוקה של הרשת, בתחומים שהציבור החרדי אינו מתקרב אליהם.

הידיעה על השתתפותו של ה'רנטגן' בטקס הפתיחה, נשלחה על-ידי משרד יחסי ציבור של הרשת לכל כלי התקשורת החרדיים, בצירוף תמונות בהם נראים יו"ר קבוצת הפועל תל-אביב שאול אייזנברג, מנהל הרשת אבי ועקנין ואישים נוספים.

כבר בעבר ציינו, כי היום יש רק באבא אחד שמעסיק משרד של יחסי-ציבור במשרה מלאה. משרד העונה לשם 'ביבי תקשורת ויחסי ציבור'. לא מכבר נשלחה הודעה ובה הוזהר הציבור מפני מתחזים, המציגים עצמם כשלוחיו של הרב או כנציגים מטעמו. האזהרות הגיעו בעקבות תלונות רבות של מאמינים ששילמו עשרות אלפי שקלים בתמורה להבטחות שקריות לקבלת ברכתו של הרב או לקביעת פגישה עימו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד