ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

הניצחון של ישי וליצמן

ישי הוכיח מנהיגות. ליצמן יכול לזקוף לזכותו את ההישג. אבל כדאי גם שיגיע לומר "תודה" ברחוב חזון איש 5

אלי ישי ויעקב ליצמן (צילום: שוקי לרר, באדיבות 'משפחה')
אלי ישי ויעקב ליצמן (צילום: שוקי לרר, באדיבות 'משפחה')

במפלגות החרדיות יכולים בהחלט להיות מרוצים מהתוצאות, כפי שהן מסתמנות עתה: ש"ס 12-13 מושבים, יהדות התורה 6 מנדטים. הדיווחים מהשטח אכן הצביעו על פעילות אינטנסיבית של ש"ס, שקיבלה את ביטויה בתוצאות הבחירות.

אלי ישי הוכיח את מנהיגותו הבלתי מעורערת על המפלגה. סביר גם להניח, שפרשת בניזרי ויאיר פרץ השפיעו במידה מסוימת על התוצאות, לפחות במנדט אחד.

ראש רשימת 'יהדות התורה' ח"כ יעקב ליצמן, יכול גם הוא בהחלט לרשום לעצמו כהישג את תוצאות הבחירות. במערכת הבחירות הוא עמד בלב הסערה. תקפו אותו מכל עבר. היה לנו גם הסכסוך החריף עם 'דגל', פרשת בעלז ועוד כהנה סערות שהוא עמד במרכזן.

אם יש בו טיפת הגינות, היינו רוצים לראות את ליצמן מגיע לרח' חזון איש בבני-ברק (מס' 5 קומה ראשונה, דלת ימנית, לא צריך להזמין תור) ולומר "תודה" למנהיג היהדות החרדית הליטאית, הגראי"ל שטיינמן.

גם בחסידות גור מודים בפה מלא, שלולי מסע הבחירות יוצא הדופן של הגראי"ל שטיינמן, לולי ההוראות הנחרצות שנתן לכל השואלים, שאין לצאת לחו"ל לשום מטרה, תהיה אשר תהיה, ואלו שנמצאים כבר בחו"ל עליהם לחזור להצביע, אך בקושי היו סוגרים ארבעה מנדטים. ציבור גדול מאוד לא היה הולך להצביע והיה נשאר ספון בביתו.

את הנתונים הללו כולם יודעים, ואת הצלחת 'יהדות התורה', כולם זוקפים לזכותו. ובצדק.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד