י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המבצע של "קסנטיה' מסתיים

מבצע הקופונים הגדול של "קסנטיה" מסתיים בי"ב ניסן. כדאי למהר ולקנות

כדאי לקנות גם לשימוש לאחר החג. קסנטיה
כדאי לקנות גם לשימוש לאחר החג. קסנטיה

מבצע הקופונים הגדול של 'קסטניה' עומד לפני סיום. את המבצע המיוחד של חברת 'דקסון' ניתן לנצל עד לי"ב ניסן (10.4.06) במסגרתו תמכר ערכת "קסנטיה" בהנחה של 25%, ב-59.90 ₪ במקום 80 ₪. את ההנחה ניתן לקבל אך ורק באמצעות הקופונים המתפרסמים בעיתונים.

בשבוע הקרוב, תהיה לכם הזדמנות מיוחדת במינה לקנות את הערכה הביתית להלבנת שיניים "קסנטיה" ולהחזיר לשיניים את הגוון הטבעי שלהם שאבד עם השנים.

גם אלו שאינם מתכוונים להשתמש בערכה עכשיו, אלא לעונת החתונות בל"ג בעומר וכן לאחר חג השבועות, כדאי למהר ולקנות את הערכה שנמכרת במחיר מבצע מיוחד.

יצויין, כי "קסנטיה" – היא ערכה ביתית להלבנת שיניים, שרשמה הצלחה גדולה מאז הוחל בשיווקה, וזאת לאור הביקוש ההולך וגדל בשנים האחרונות למוצרים להלבנת שיניים.

ניתן להשיג את הערכה באמצעות קופון ההנחה המצ"ב במחיר מבצע מיוחד בהנחה של 25% בבתי המרקחת וברשתות הפארם הבאים:

ירושלים: היפרפארם – הר נוף שאולזון 31. מדי פלוס – בר אילן 2 סנהדריה. מדי פלוס – כנפי נשרים 10 גבעת שאול. גאולה – מלכי ישראל 14 מאה שערים. בני ברק: רפואה סנטר - ר' עקיבא 62. פרינץ – ר' עקיבא 162. פתח תקוה: אסותא – הברון הירש 23. בית שמש: הגבעה בית ומנוחה – גבעת שרת. נתניה: תרופה – הרצל 2. אשדוד: אסיא ישועת חיים – אליעזר בן הורקנוס 22. חיפה: מגן דוד – גאולה 13. צפת: גולן – ירושלים 39.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד