י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

'מרכנתיל' פונה לחרדים

בנק מרכנתיל דיסקונט יחל לפעול במגזר החרדי. במכרז על תקציב הפרסום מתמודדים 'תוצאות' ו'אפיקים'

יפנה למגזר החרדי. המנכ"ל הנכנס יעקב טננבאום
יפנה למגזר החרדי. המנכ"ל הנכנס יעקב טננבאום

עוד בנק פונה לציבור החרדי: לאחר שבנק הפועלים, לאומי ודיסקונט, החלו להפעיל מערכת שיווקית במגזר החרדי, ויצאו במסעי פרסום, עתה מתכוון גם בנק מרכנתיל דיסקונט לפנות למגזר החרדי.

הבנק עורך מכרז על תקציב הפרסום במגזר. במכרז התמודדו שלושה משרדים: 'אפיקים', 'תוצאות אפקטיביות' ו'מימד'. לשלב הגמר עלו 'תוצאות' ו'אפיקים', ובשבועות הקרובים אמור הבנק להחליט באיזה משרד יבחר להוביל אותו למגזר החרדי.

בנק מרכנתיל דיסקונט הוא בבעלות מלאה של בנק דיסקונט. הוא פעיל בכ-60 סניפים – 30 מתוכם במגזר הערבי. לבנק יש סניפים גם בריכוזים החרדיים בבני-ברק ובירושלים.

לאחרונה פורסם בתקשורת כי למנכ"ל בנק מרכנתיל דיסקונט הבא ימונה יעקב טטנבוים, מי ששימש עד לא מכבר כמנכ"ל בנק פאג"י. על פי הערכות, מינוי זה הוא חלק ממגמת הנהלת הבנק לחזק את מעמד הבנק במגזר החרדי.

שלושת המשרדים שהתמודדו יכלו להתמודד על התקציב, מאחר והם אינם מחזיקים בלקוח אחר מתחום הבנקאות. זאת לאחר שב'בולטון פוטנציאל' מנוהל תקציב הפרסום של בנק 'דיסקונט', ב'פרסום גל' תקציב 'בנק הפועלים', וב'מקאן אריקסון' - 'בנק לאומי'. וכמובן, הגב' שפרה קרימלובסקי, המובילה את בנק פאג"י במגזר החרדי מזה שנים רבות, במשרדה 'קרימלובסקי כהן'.

דובר בנק מרכנתיל דיסקונט, אייל דבורה, אומר כי לא מדובר במכרז פורמלי, אלא בבחינה האפשרות של הרחבת הפעילות גם בתחום השיווקי למגזר החרדי, ובמסגרת זה, נערכות בדיקות מול משרדי פרסום.

"אנחנו נמצאים שנים במגזר החרדי. יש לנו מספר סניפים במגזר החרדי, ואנחנו בוחנים, עוד בשנה זו, הרחבה מאסיבית של הפעילות במגזר החרדי".

דבורה סירב להתייחס לזהות המשרדים המתמודדים, וכן להיקף תקציב הפרסום שיוקדש למגזר החרדי.

באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד