כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

קולקצייה חדשה ל'חדד'

'חדד כסף טהור' כינסו מסיבת עיתונאים והציגו את השינויים בחברה ואת הקולקצייה החדשה

מר חיים חדד במסיבת העיתונאים
מר חיים חדד במסיבת העיתונאים

השבוע התקיימה מסיבת עיתונאים של חברת 'חדד כסף טהור', אמני הכסף הגדולים בישראל ומהגדולים בעולם.

בכינוס שנערך באולם התצוגה המפואר של 'חדד' בבני ברק, השתתפו רבנים ואישי ציבור, שנתנו את ברכתם לחברה ששמה לה למטרה להוקיר את ערכי המסורת ולפעול לייצור כלי כסף המשלבים עבר והווה, ישן ומודרני, עתיק ומשוחזר.

המסיבה התקיימה לציון צעדי התחדשות ושינויים אסטרטגיים שעוברת החברה בימים אלו, ובראשם שינוי שם החברה מ'האחים חדד' ל'חדד כסף טהור' - שם המייצג נאמנה את התמחות החברה בכסף טהור, על כל המשתמע מכך. שינויים נוספים שתומכים בצעד זה, הוא שימוש בצבעי כסף וזהב שילוו מעתה את פרסומי החברה, ועיצוב אריזות חדשות ומרהיבות למוצרים.

בתחילת הכנס נשא דברים מר חיים חדד, מנכ"ל החברה, שסקר את פועלה של חדד עד היום ואת התמקדותה במגזר החרדי, על כל ההשלכות השונות הכרוכות בכך.

מר חדד הציג למשתתפי הכנס את קולקציות החג החדשות של החברה: קולקציית 'חושן' – המייצגת את המיטב שבסגנון המסורתי, קולקציית 'יציקות באנר' – הנחשבת ל'מילה האחרונה' בעיצוב אופנתי, וקולקציית 'יהלומים' – המהווה את 'היהלום שבכסף' בעיצוב יוקרתי.

כמו כן, מר חדד חשף לראשונה מוצרים חדשים וייחודיים לחברה, המרחיבים את קו מוצרי הכסף שהחברה משווקת, כדוגמת קו תכשיטי כסף טהור ביבוא איטלקי, משולבים בזהב ואבנים טובות, במבחר גדול ומרשים.

תחום נוסף שהתרחב בחברה, הוא פריטי בית כנסת – תצוגה מפוארת של נרתיקים לספרי תורה, כתרים, פעמונים ושאר פריטי קודש לבית הכנסת.

בנוסף, ציין מר חדד את חגיגות השנה לחנות חדד בדיוטי פרי – חנות היודאיקה הכסופה היחידה בכל טרמינלי העולם, המשמשת תיירים וישראלים כאחד, ושומרת בקפדנות על קדושת השבת.

את האירוע הנחה בטוב טעם מר אריה זיסמן, שדיבר על משמעות כלי הכסף בחיינו, והציג בצורה מעניינת את הקונספט 'עבר, הווה, חדד' על כל משמעויותיו. מר זיסמן ציין את הקשר העמוק שיש לחדד למסורת ולעבר, ואת התמחותם בשחזור כלי כסף מקוריים מזמנים עברו ומקהילות עתיקות.

את הכנס כיבד בנוכחותו הרב צבי רייכמן, מנהל מרכז התורה צאנז, שחיזק את דברי מר זיסמן בכך שהביא את סיפורו המרגש של הגביע המפורסם של האדמ"ור מצאנז. חסידיו של האדמו"ר חיפשו זמן רב דרך לשחזר את הגביע עליו נהג האדמו"ר לקדש, ובבית חדד הם מצאו את מבוקשם, כאשר אמני הכסף ייצרו עבורם במיוחד שחזור מדויק של הגביע, על כל ריקועיו המיוחדים.

להנאת המשתתפים, עלה הנער אבי רוזנבלום, (בנו של הזמר הידוע מונה רוזנבלום), שריגש את הלבבות בשיר החזנות העתיק "וטיהר ר' ישמעאל עצמו", כשאת זמרתו מלווה כנר. שיר זה חיזק את העניין של חשיבות האמנות העכשווית המושתתת על מסורת עתיקה, כמו קו העבודה של חדד.

בכניסה לאולם התצוגה הוצב שולחן סדר גדול וחגיגי, שעוצב בצורה מרהיבה ע''י גב' א. גליקסברג, מנהלת בי''ס לעיצוב, שהסבירה על חשיבות עיטור שולחן הסדר בכלי כסף נאים. השולחן החגיגי יישאר לתצוגה עד החג.

בסיום הכנס המוצלח הבטיח מר חדד להמשיך ולפעול בדרך המיוחדת אותה התחיל אביו, ולהמשיך בעיצוב וייצור כלי כסף להידור הבית – והידור מצווה, כלי כסף שהם מסורת של אמנות עכשווית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד