י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צוחקת אחרונה

פעם היא הגישה נגדם תביעה משפטית על גניבת קריאטיב. היום שפרה קרימלובסקי עברה לפרסם את 'ניקורט'

מימין: המודעה של קרימלובסקי ל'טיים'. משמאל: המודעה ה'גנובה' של 'גל' ל'ניקורט'
מימין: המודעה של קרימלובסקי ל'טיים'. משמאל: המודעה ה'גנובה' של 'גל' ל'ניקורט'

יש פרסומות שהשאירו חותם בלתי נשכח על תחום הפרסום החרדי. אחת מהן, היא הפרסומת של חברת 'דובק' לסיגריות 'טיים', שיצרה הפרסומאית שפרה קרימבלוסקי. בפרסומת נראו שלושה כוכבים, המסמלים את צאת השבת, וכן פריטי הבדלה מעוצבים. בכותרת נכתב: "שבוע טוב".

לפרסום התדמיתי היה אפקט מעולה. ההשתוקקות לסיגריה הראשונה שלאחר השבת, באה לידי ביטוי היטב במודעת הפרסום, ולא לחינם היא המשיכה לרוץ במשך תקופה ארוכה.

אלא שאז, לפני למעלה מעשור, קיבלו ב'פרסום גל' תקציב פרסום של תכשיר חדש המסייע להפסקת עישון - 'ניקורט'. טובי המוחות במשרד הגדול דאז, שקדו על המדוכה, עד שהגיעו לנוסחה המנצחת: "כסיל, ענה לו כאיוולתו".

במודעה שהוציא 'פרסום גל' הוחלט ללכת על אותו הכיוון של המודעה של 'טיים': הסיגריה הראשונה שלאחר השבת. במודעה שהוציא המשרד נראו כמעט אותם פריטי ההבדלה כמו המודעה של קרימלובסקי, ובכותרת נכתב: "שבוע טוב מתחיל עם ניקורט, לא עם סיגריה".

כצפוי, המודעה העלתה את חמת זעמם של 'דובק' ומשרד הפרסום, ושם הוחלט לפנות בתביעה משפטית על גניבת קריאטיב, ולאסור על 'פרסום גל' לפרסם את המודעה. שפרה קרימלובסקי הצליחה לכופף את ידם של 'ניקורט' והמודעה לא פורסמה שוב.

ועכשיו, התהפכו היוצרות. הפרסומאית שפרה קרימלובסקי, שהקימה את משרד הפרסום 'קרימלובסקי כהן' יחד עם ישראל כהן, קיבלה את תקציב הפרסום של חברת 'דקסון', המשווקת בין השאר גם את התכשיר עם ההיסטוריה הטעונה - 'ניקורט'. בערב חג הפסח יצאה החברה בקמפיין למוצר תחת הסיסמא "פשוט להפסיק לעשן", ובחותם הקרדיט הופיע השם 'קרימלובסקי כהן'.

ואנחנו פה, רק כדי להזכיר נשכחות.


באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד