ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

האדמו"ר מסאטמר זצ"ל

ברוך דיין האמת: האדמו"ר מסאטמר, רבי משה טייטלבום, נפטר בבית החולים 'הר סיני' במנהטן

מצבו קשה מאד. האדמו"ר מסאטמר
מצבו קשה מאד. האדמו"ר מסאטמר

התדרדרות חמורה במצבו של האדמו"ר מסאטמר, רבי משה טייטלבוים. הוא אושפז היום שוב במחלקת טיפול נמרץ, במצב קשה מאוד. האדמו"ר, שהועבר אתמול למחלקה רגילה, מונשם כעת ומצבו, כאמור, קשה מאוד.

מבית החולים 'הר סיני' שבניו-יורק מוסרים חסידיו, שאינם משים ממיטת חוליו, כי מצבו קריטי והציבור מתבקש לזעוק ולהתחנן להחלמתו.

האדמו"ר מסאטמר מאושפז מזה כשלושה שבועות בבית החולים 'הר סיני' במנהטן שבניו-יורק: בערב שבת הועבר האדמו"ר ממחלקת טיפול נמרץ למחלקה רגילה.

רופאים בכירים בבית החולים העריכו, כי בתוך שבוע יוכל האדמו"ר לשוב אל ביתו שבשכונת ויליאמסבורג שבברוקלין. אולם כאמור, היום חלה התדרדרות חמורה במבצו והוא הוחזר למחלקת טיפול נמרץ כשהוא מונשם.

עם אישפוזו, לפני כשלושה שבועות, הוגדר מצבו כקריטי. זאת לאחר שכליה שבגופו חדלה לפעול (כידוע, לאדמו"ר מסאטמאר יש כליה אחת). מבדיקה של הרופאים והמומחים, עלה כי ההדרדרות במצבו של האדמו"ר נגרמה משום שהאדמו"ר לא קיבל תרופות נגד הזיהום.

כפי שדווח באתר 'בחדרי חרדים', עבר האדמו"ר מסאטמר טרם אישפוזו טיפולים יומיים להסרת גידול שהתגלה ליד עמוד השדרה. לדברי מקורות בחצר סאטמר, מדובר בגידול לא ממאיר, ולמרות הטיפולים, חזר האדמו"ר בכל יום לביתו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד