י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חיים מילר: הכשילו אותי

טוען כי בבחירות האחרונות לעיריית ירושלים, הפיצו מידע כוזב ומגמתי שמנע ממנו שני מנדטים לפחות

הפער היה יותר מדי גדול. חיים מילר (במרכז) צילום: מאיר דהן col
הפער היה יותר מדי גדול. חיים מילר (במרכז) צילום: מאיר דהן col

מאות מתושבי ירושלים החליטו ברגע האחרון שלא להצביע בבחירות האחרונות שהתקיימו למועצת העיר עבור 'התנועה למען ירושלים' בראשות חיים מילר. זאת, בעקבות פתק אחד שפוזר ברחובות העיר ביום הבחירות. הפתק, שעליו לכאורה הייתה חתימת ידו של חיים מילר, בישר לאוהדי התנועה כי התנועה החליטה לפרוש מהמירוץ. כך לפחות טוענים בעלון התנועה 'קול מציון' שפורסם בסוף השבוע.

בעלון מובא סקר של חברת מ.מ.ס. סקרים בע"מ, שעל-פי תוצאותיו, מניין התושבים שהתכוונו להצביע עבור התנועה, ולבסוף חזרו בהם אך ורק בעקבות הפתק השקרי, מונה יותר מפי שניים מהקולות שחסרו לתנועה כדי להיכנס לעירייה. כלומר, אילו כל מי שהתכוון להצביע עבור התנועה היה מיישם זאת, הייתה התנועה מקבלת יותר משני מנדטים במועצת העיר.

בעלון נטען, כי הסקר הוזמן בעקבות אי-כניסתה של התנועה לעירייה, למרות אלפי המתגייסים למענה. לדברי התנועה, "כל פוליטיקאי מקבל הרבה יותר הבטחות מאשר מצביעים בפועל. אולם הפער בין ההבטחות לבין מה שקרה היה יותר מדי גדול והיינו חייבים לבדוק זאת".

ממצא נוסף העולה מתוצאות הסקר, מצביע על כך כי לו היו הבחירות נערכות כיום, הייתה התנועה מקבלת לא פחות מ- 3 מנדטים, ואף ייתכן כי הייתה עוברת את סף ארבעת המנדטים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד