י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האותיות הקטנות של 'שפע שוק'

חולמים על הדירה במתנה של 'שפע שוק'? אל תתחילו לארוז. אם אין לכם את החשבונית, תשכחו מהדירה

הנחיות משפטיות. 'שפע שוק'
הנחיות משפטיות. 'שפע שוק'

"מי רוצה דירה במתנה?", זעקו אותיות קידוש הלבנה על פני עמודים שלמים בעיתונות החרדית. רשת 'שפע שוק' יצאה לקראת חג הפסח במבצע משותף עם 'אחוזת ברכפלד', שבמסגרתו תוגרל דירה במתנה לכל הרוכש מוצרים מעל 300 שקל ב'שפע שוק'.

אבל עתה מתברר, כי גם אם מלאתם בדקדקנות את כל פרטיכם על פתקיות ההגרלה, ואולי יתרחש הנס ושמכם יעלה כזוכים בדירה המיוחלת, אל תתחילו לארוז את הבית. כלל לא בטוח שהדירה אכן תהייה שלכם.

בכל מבצע, צריך תמיד לדעת לקרוא את האותיות הקטנות. וגם בפרסומי המבצע הזה יש הרבה אותיות קטנות. קטנות מאד, למען האמת.

אחרי שאימצנו היטב את עיננו, הצלחנו לקרוא את הנכתב בתחתית המודעה: "הצגת פתקית הקופה לאימות ביצוע הקנייה המזכה מהווה תנאי לזכייה בפרס".

ובמילים מעט יותר מובנות לקהל הקונים של 'שפע שוק': אם לא שמרתם את חשבונית הקנייה הספציפית התואמת לפתקית ההגרלה, לא תוכלו לקבל את הדירה, ומישהו אחר יזכה בה במקומכם.

מיותר להגיד, שבשורה זו, התקבלה בהפתעה רבה בקרב כמה ממשתתפי ההגרלה. "לא ידענו שצריך לשמור את החשבוניות", הם אומרים, וצודקים.

וכאן נשאלת השאלה: האם לא מן הראוי שבמבצע גדול מימדים כזה, לא יטרחו ליידע את הציבור בפרט כה חשוב? מדוע לא ניתן היה להוסיף כיתוב מודגש המזכיר לציבור לשמור על כל החשבוניות?

התגובה היחידה שיוצאת מ'שפע שוק' היא: "הפרסום נעשה לפי הנחיות משפטיות של עורך-דין שמלווה את המבצע".

ובכן, לפני שמגיעים לשלב העורך-דין והתחום המשפטי, אולי היה כדאי לחשוב מעט יותר על טובתו של הצרכן ועל האמון שהוא אמור לתת ב'שפע שוק'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד