י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

קר ב'מגזרים'

'מגזרים' קיבלו את תקציב הפרסום של 'אלקטרה מזגנים' בהיקף של 150 אלף דולר. המטרה: חיזוק המותג

"שמח ששייקה והחבר'ה הצטרפו". שייקה נפחא, מנהל ושותף ב'מגזרים'
"שמח ששייקה והחבר'ה הצטרפו". שייקה נפחא, מנהל ושותף ב'מגזרים'

משרד הפרסום 'מגזרים' קיבל את תקציב הפרסום למגזר החרדי של חברת 'אלקטרה' לתחום המזגנים. החברה עומדת לצאת לראשונה בקמפיין פרסומי במגזר החרדי, בהיקף תקציב מדווח של 150 אלף דולר.

המסר הפרסומי למגזר החרדי יתמקד ביתרון של 'אלקטרה', עליה ממליצים רוב המומחים בישראל.

תקציב הפרסום של כל מותגי 'אלקטרה' למגזר הערבי והרוסי, מטופל ב'מגזרים'. לעומת זאת, תקציבי הפרסום של 'אלקטרה' למגזר החרדי, היו מטופלים עד כה ב'קרימלובסקי כהן'. בעקבות האיחוד של משרד הפרסום 'שקד', בבעלות אפי שקד ושייקה נפחא, החלו במשרד במאמצים לגייס את לקוחות המשרד גם למגזר החרדי. כאמור, הסנונית הראשונה היא תקציב הפרסום של 'אלקטרה מזגנים'.

מנהל השיווק של 'אלקטרה מזגנים', דרור ריזנברג, אומר: "המגזר החרדי הוא מגזר חשוב עם צרכים מאד מאופיינים, ואני חושב שכחברה מובילה בשוק, אנחנו צריכים לפנות למגזר החרדי בכלים הנכונים, ולהסביר את נושא מיזוג האוויר, שהוא לא נושא פשוט וקל. הקמפיין מתרכז בעובדה שבעצם, 'אלקטרה' הוא לא רק המזגן הנמכר ביותר בישראל, אלא גם הבחירה של אנשי המקצוע. עשינו סקר ארצי בקרב כל המתקינים, ו'אלקטרה' קיבלה את הציונים הכי טובים".

* זו הפעם הראשונה שאתם מתחילים בפעילות במגזר החרדי באמצעות 'מגזרים'.

"אנחנו כקבוצה, עובדים עם 'מגזרים' כבר הרבה זמן והם נותנים לו יתרון לכל המגזרים, לא רק המגזר החרדי. זה מקל עלינו לקחת את אותה אסטרטגיה ואותו מסר, ולפעול בצורה יעילה ומהירה בצורה מותאמת לכל המגזרים. אנחנו שמחים ששייקה (שייקה נפחא - מנהל תיקי לקוחות ושותף ב'מגזרים') והחבר'ה הצטרפו אליהם. זה נותן להם הרבה ניסיון והרבה ידע".

* ובכל זאת, חלק גדול מהתקציב שלכם במגזר החרדי יושב ב'קרימלובסקי כהן'?

"'קרימלובסקי כהן' זה כבר משהו יותר היסטורי. אני מנהל השיווק של מיזוג אוויר, וזה הגרעין של הפעילות שלנו. יש לנו פעילות שיווק וסחר במוצרי חשמל אחרים, תחת המותג 'אלקטרה'. זו פעילות נפרדת, והיסטורית הייתה הפרדה. 'אלקטרה מיזוג אוויר' מטופל רק במגזרים. שם התקציב הגדול, והוא תקציב לאורך השנה, לעומת מוצרי החשמל שזה יותר מבצעים, ולא מיתוג ותדמית".

* מה היעדים שלכם בגזר החרדי?

"אנחנו מפרידים בין המכירות לשיווק. בנושא של המכירות, באופן מובהק 'אלקטרה' הוא המזגן הנמכר ביותר בישראל. על פי הערכות שלנו (אין נתונים מדויקים לתחום המזגנים) נתח השוק שלנו עומד על 45-47 אחוז, כאשר החברה אחרינו, 'תאדירן', מחזיקה בכ-25 אחוז. התפקיד שלנו כיום, מעבר לשימור לקוחות, הוא בתחום השיווקי לחזק את המותג והערכים של המותג, ולדבר עם הצרכן ולתקשר איתו את המובילות הזאת".

באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד