ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

'013 ברק' קיבלה הכשר

חברת '013 ברק' קיבלה הכשר משמרת הקודש והחינוך. תצא בקרוב בפעילות שיווקית למגזר החרדי

מעמד קבלת ההכשר בבית הגר"נ קרליץ
מעמד קבלת ההכשר בבית הגר"נ קרליץ

מי שסבר שמהפכת הכשרות בתחום התקשורת תסתיים בטלפונים הסלולאריים – טעה. חברות רבות עושות כל מאמץ לקבלת את אות הכשרות מועדת רבנים כזו או אחרת, וכך לזכות בנתח שוק אטרקטיבי של המגזר החרדי.

הפעם זו חברת השיחות הבין-לאומיות '013 ברק', שקיבלה את הכשר משמרת הקודש והחינוך. ההסכם נחתם בבני-ברק במעונו של הגאב"ד הגר"נ קרליץ שליט"א ובמעמד הגאון רבי יהודה סילמן שליט"א.

על-פי ההסכם, הצהירה 'ברק 013' כי היא תימנע מאספקת שירותי תוכן שאינם ראויים ותחסום את גישת כלל לקוחותיה לכך. כמו כן, תתייחס ברגישות והבנה למגזר תוך אי-לקיחת חלק באירועים שיש לפגוע ברגשות הציבור הדתי והחרדי.

בנוסף, החברה תימנע מפרסום ברשות-הרבים ובדיוור-ישיר שאינו צנוע, ואף התחייבה לדון בפני בית-דין לענייני ממונות בויכוחים ממוניים.

ב'013 ברק' אומרים, כי הם פיתחו מערכת אוטומטית ייעודית למטרה זו. זהו כלי טכנולוגי שבפיתוחו הושקעו עשרות אלפי דולרים, ומטרתו להתריע על שימוש מובהק בתעבורת שיחות בינלאומיות חריגות מפרופיל המתקשר, מה שמעיד על היותן 'לא כשרות' בסבירות גבוהה. לחברה צוות מיוחד שתפקידו לנתר שיחות אלו.

זו החברה השנייה בתחום השיחות הבין-לאומיות המקבלת את הכשר משמרת הקודש והחינוך, כצעד שיווקי למגזר החרדי. חברת 'אקספון' היתה הראשונה שזכתה לאישור משמרת הקודש והחינוך. אגב, ל'אקספון' הכשרים גם מטעם ועדת הרבנים לענייני תקשורת וכן מהוועדה למען השבת, אולם ב'013 ברק' לא ראו צורך בריבוי חותמות.

נודע, כי מאחורי הקלעים, קבלת ההכשר לוותה במאבק תחרותי בין החברות השונות, אשר ניסו למנוע את קבלת ההכשר.

במקביל, בחודשים האחרונים שוקדים ב'אקספון' על הקמת שירות אינטרנט כשר לציבור החרדי, שיהיה חסום לתכנים שאינם הולמים.

עוד יש לציין, כי מזה מספר חודשים מנסה חברת כבלים 'הוט', המפעילה טלפוניה פנים-ארצית, לזכות בהכשר ועדת הרבנים לענייני תקשורת ולפנות לקהל החרדי, אך הדבר עדין לא יצא אל הפועל.

ההכשר שקיבלה '013 ברק' הינו צעד ראשון בתהליך שיווקי ארוך-טווח שמתכוונת '013 ברק' לבצע במגזר החרדי. בכוונת החברה לצאת בקרוב במבצעים ייעודיים ובמסע פרסום נרחב באמצעת משרד הפרסום 'מגזרים'.

נתי פרי, מנכ"ל '013 ברק', אומר: "'013 ברק' תמשיך להשקיע במגזר כפי שעשתה עד כה. '013' פועלת רבות לרווחת הקהילה והקימה את רשת התקשורת הארצית המתקדמת לארגון 'יד שרה' ואת רשת התקשורת הבין-ארגונית של ארגון 'זק"א'. בנוסף, קלטה החברה עשרות נשים חרדיות לעבודה במוקדי החברה תוך התאמה מלאה לצרכיהן הייחודיים. אין לנו ספק שכעת עם מתן הסכם הכשרות ומתן מענה הולם לרגשות הציבור יצטרפו לשירותינו אלפי לקוחות נוספים".

באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד