י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

השקה רביעית של 'דאב'

אחרי ארבע השקות שנכשלו, יוצאת 'יוניליוור' בקמפיין במגזר החרדי לסידרה חדשה, באמצעות פרסום 'מימד'

אין בידול. הסידרה החדשה
אין בידול. הסידרה החדשה

'יוניליוור ישראל' יצאה בקמפיין פרסומי לרגל השקה מחדש של שמפו ומרכך 'דאב', עם נוסחת לחות חדשה המחזירה לשיער את המגע הטבעי. ההשקה נעשתה במקביל במגזר הכללי והחרדי.

הקמפיין למגזר החרדי, באמצעות משרד הפרסום 'מימד', תחת הכותרת "25% לחות 100% רכות וחיוניות".

זו לא הפעם הראשונה ש'יוניליוור' מנסה להיכנס לתחום מוצרי השיער. למעשה, זו הפעם הרביעית ב-5 שנים, לאחר שההשקות הקודמות נכשלו. כיום עומד נתח השוק של החברה על 3% בלבד, והיא מקווה באמצעות המהלך הנוכחי להגיע ל-6%-7% בשנה הראשונה.

לדברי מיכל גולדמן, סמנכ"ל חטיבת הטיפוח ב'יוניליוור ישראל', הסיבה לכישלון המוצרים הקודמים היא העובדה שאריזת המוצר הייתה דומה מידי לאריזת הסבון הנוזלי, ולא היה בידול למוצרי השיער. בנוסף, הגיעו בחברה לתובנה כי הצרכנים מחפשים פתרונות בתחום הלחות.

עוד הוסיפה גולדמן, כי "אחת הטעויות שעשינו היא שלא עודדנו את הצרכנים להתנסות, ולכן בהשקה הנוכחית אנו מציעים את אריזות ה- 400 מ"ל במחיר של 11.99 שקלים במקום 16.99 שקלים למשך חודש".

תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח עם 33%, ומגלגל כ-270 מיליון שקל בשנה. תחום זה מתאפיין בצמיחה של 5% והוא כולל בתוכו מספר רב של מותגים ומוצרים.

השקת המותג 'דאב' במגזר החרדי נערכה לפני כחצי שנה, והיא לוותה בקמפיין פרסומי נרחב, בפעילות דיוור ישיר וקד"מ בנקודות המכירה.

באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד