י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"אני הלקוח המלך"

עמי גרינברג מנהל שיווק והדרכה למותגי מילה וליבהר באלקטרה מסביר את החשיבות המיוחדת של אולמות תצוגה

אולם התצוגה של "אלקטרה" בהרצליה פיתוח
אולם התצוגה של "אלקטרה" בהרצליה פיתוח

חברת "אלקטרה סחר" מייחסת חשיבות גבוהה לרמת השירות ללקוח בתהליך המכירה שהפך לגורם תחרותי רב חשיבות ומשמעות. זאת אכן אחת הסיבות שלאחרונה הקימו את בית אלקטרה החדש שבהרצליה פיתוח.

בית אלקטרה, משמש כאולם תצוגה ראשי למותגים הבאים: מילה, ליבהר, פיליפס, סאוטר ואלקטרה. אולם התצוגה מחולק לאזורים כך שלכל מותג אזור תצוגה משלו, המאופיין בצבע המתאים ללוגו של המותג המסוים.

בחרנו להפוך את בית אלקטרה לאולם תצוגה ייחודי ומרשים המיועד באמצעות תכנונו ועיצובו המיוחד לארח את הלקוחות הותיקים והפוטנציאלים גם יחד.

התפיסה שלנו, היא להפוך כל אולם משנה על פי המותג לחדר MEGA VIP הכולל מגוון מוצרים רחב כאשר מוצגים במקום במיוחד מוצרי ה- HIGH HAND של כל מותג ומותג.

חלק מאולמות התצוגה (מילה, ליבהר ופיליפס) אובזרו בפינות ישיבה יוקרתיות הכוללות ספות, כורסות ושולחנות המשרים אווירה פרטית, קירבה עם הלקוח וכן יוקרה.

בפינות אלו המהוות חדרי VIP פתוחים, על פי תפיסת ה-MEGA VIP הוקדשה תשומת לב לסטיילינג הכולל אביזרים ייחודיים אשר כאמור משרים הרגשה של יוקרה.

המטרה של תכנון אולמות התצוגה ופינות הישיבה, היא להעניק חוויה יוצאת דופן ללקוח המבקר במקום.

אני מבקש להדגיש, שנקודות המכירה הללו מהוות את אחת מנקודות ההשפעה על הלקוח ולכן התכנון, העיצוב והאבזור חשוב שישדרו מסרים חיוביים ותדמית שמתאימה למותג.

הקדשנו תשומת לב ליצירת תחושה של פרטיות וחווית קניה לא שגרתית.

אנו מייחסים חשיבות לאיכות האינטרקציה עם הלקוח במגמה ליצירת מערכת יחסים הכוללת ערך רגשי משמעותי עבור הלקוח. בתכנון שבחרנו ייחסנו חשיבות להרגשה של הלקוח במהלך הפרזנטציה.
ההרגשה שנוצרת אצל הלקוח היא תחושה של: אני הלקוח ואני חשוב!!!

פינות הישיבה ואווירת האינטימיות שנוצרת מאפשרים מתן תשומת לב מירבי ללקוח ע"י צוות המכירות ויצירת הכימיה המתאימה עם הלקוח ללא הפרעות מיותרות.

כחלק מאסטרטגיה של מתן שירות VIP יש ואנו משדרגים את האינטרקציה עם הלקוח ומזמנים אותו לחדר ישיבות מיוחד ו/או למשרדי שבו אני מארח את הלקוח כמנהל השיווק ליצירת אווירה ומתן הרגשת חשיבות ללקוח.

כל לקוח מתכבד ע"י צוות המכירות בכיבוד איכותי הכולל בין היתר קפה איכותי ממכונת קפה אספרסו מבית היוצר של חברת מילה. כלומר הלקוח גם טועם ומריח את רמת הביצועים של המוצר שהוא עתיד לרכוש.

בנוסף יש באולמות התצוגה מוסיקת רקע מתאימה ליצירת אווירה נינוחה. כחלק משירות ה-VIP ללקוחותינו שעליהם נמנים גם אדריכלים, הוספנו קו טלפון חם לשירות VIP שמשמעותו נגישות ויעילות בעבודה.

אני מבקש להדגיש שאנו מאמצים מדיניות של תיאום פגישות מראש עם הלקוחות למתן יחס אישי מצד כח המכירות כל זאת במסגרת אסטרטגית שירות V.I.P

לסיכום:

תכנון, עיצוב ואבזור אולמות תצוגה וחדרי VIP ו/או פינות ישיבה יוקרתיות הם חלק חשוב ליצירת האווירה והכימיה המתאימה עם הלקוח ויצירת מיצוב גבוה למותג.

נחשפה התפיסה העכשווית של שימת דגש על אולמות התצוגה ההופכים לחדרי MEGA VIP באמצעות פינות ישיבה פתוחות ותכנון ועיצוב היוצרים אווירת VIP כללית.

המסקנה המתבקשת היא חשיבות המצוינות בשירות במהלך המכירה באמצעות אירוח מיוחד ברמת VIP כגורם מכריע וחשוב בהשפעה על החלטת הלקוח ומתן הרגשה של חווית קנייה מיוחדת ולא פחות חשוב ההרגשה של "אני הלקוח המלך".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד