ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

ה'משפחה' מתרחבת

בעקבות התרחבות המהדורה האנגלית, יכנס מנכ"ל חדש למהדורה העברית. ויש גם מחשבות על הקמת עיתון יומי

בקרוב עיתון יומי? אלי פלאי
בקרוב עיתון יומי? אלי פלאי

שינויים בשבועון 'משפחה', כתוצאה מהתרחבות המהדורה באנגלית של העיתון: מנכ"ל חדש, יוסי וסרמן, יכנס לתפקידו בשבועות הקרובים, ויהיה אחראי על הניהול השוטף של המהדורה העברית.

וסרמן שימש בעבר כמנכ"ל עיתון 'יום השישי', כאשר זה היה בבעלות רשת שוקן, סמנכ"ל שיווק בעיתון 'כל העיר' של רשת שוקן ולאחרונה ניהל קרן נאמנות.

וסרמן ישמש בתפקידו כמנכ"ל משותף, לצידו של המנכ"ל הנוכחי, אלי פלאי. עם זאת, פלאי ימשיך לשמש כעורך אחראי.

המהדורה העברית של עיתון 'משפחה' נמצאת בבעלות משותפת של משפחת פלאי ואיש העסקים אמנון נויבך. בשנים האחרונות החל העיתון להוציא לאור גם מהדורה אנגלית, שהיא, לשם שינוי, בבעלות משפחת פלאי בלבד. זאת הסיבה שפלאי מקדיש מאמצים רבים לפיתוח המהדורה באנגלית.

הצעדים הנוכחיים ב'משפחה' נועדו לאפשר לאלי פלאי להתמקד בפיתוח המהדורה האנגלית, שצוברת תאוצה משבוע לשבוע. ב'משפחה' אומרים, כי בשבוע האחרון, עברה המהדורה האנגלית את המהדורה העברית בהיקף ההדפסות - בעוד במהדורה העברית הודפסו 20,700 עותקים, במהדורה האנגלית הודפסו 20,900 עותקים.

בתקופה האחרונה, עושה אלי פלאי את דרכו לחו"ל פעם בחודש, בכדי לפתח את המהדורה האנגלית.

במסגרת מינויו של המנכ"ל החדש, יוסי וסרמן, הוא יהיה אחראי גם על הפיתוח העסקי של העיתון לשנים הקרובות, ויכין את הקרקע לפיתוח תוכניות חדשות במטרה להיכנס לנישות נוספות, בהן הקמת 'ספריית משפחה'. לדברי מקורות בעיתון, יש גם מחשבות ראשוניות על הקמת עיתון יומי של 'משפחה'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד