י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הרוב רוצה כשר

כ-40% מהציבור יקפידו על כל הלכות כשרות המזון. כך עולה מסקר שערכה חברת 'טיולי גשר'

מחזק את הנתונים. קידר
מחזק את הנתונים. קידר

רוב הציבור הישראלי מעדיף לשמור על המסורת גם בחו"ל. מסקר שערכה חברת טיולי גשר, החברה המובילה בטיולים לשומרי הכשרות, בעזרת מכון מותגים עולה כי רוב הציבור היה מעדיף לאכול אוכל כשר במידה וזה היה אפשרי.

מהסקר שנערך לקראת עונת החופשות בחו"ל עולה עוד, כי אפילו מאלה שמגדירים את עצמם חילונים 40% מהם היו מעדיפים לאכול אוכל כשר אם היה באפשרותם. לעומתם רק 7.4 מהמסורתיים אמרו כי הם לא מקפידים על הכשרות בכלל.

מהסקר עולה עוד כי אצל הצעירים נמצא האחוז הגבוה ביותר של אלה שיקפידו ויאכלו רק אוכל כשר. 55.5 מהצעירים בגילאים 18-24 אמרו בסקר כי יקפידו על כל מצוות הכשרות.

נחמן קידר מנכ"ל טיולי גשר, החברה המובילה בטיולים לחו"ל לשומרי הכשרות אומר, כי "הסקר מחזק את הנתונים מהשטח שמראים כי הרצון לאכול ולמסעדות כשרות אינו נחלתם של הדתיים בלבד. יותר ויותר אנשים שלא חובשים כיפה מתעניינים בסידורי הכשרות", אומר קידר.

קידר הוסיף עוד, כי המטייל שומר הכשרות כבר לא מסתפק בקופסאות שימורים אותם הוא סוחב מהארץ, אלא רואה בטיול גם חוויה קולינארית. בשנים האחרונות אף יש פריחה של מסעדות ומלונות כשרים באתרי הטיולים באירופה הממלאים את הצורך של המטיל הישראלי והיהודי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד