ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024

פרנקנטהל: תביאו שוטרים!

דורש להגביר הפעילות המשטרתית בלילות שבת בבני-ברק, כדי למנוע תופעות של בריונות מצד צעירים

ראש עיריית בני ברק לצד ניידת סיור
ראש עיריית בני ברק לצד ניידת סיור

ראש עיריית בני-ברק, ישכר פרנקנטהל, פנה לנצ"מ חיים קרימקה, מפקד משטרת מרחב דן, בבקשה להגביר את הפעילות המשטרתית בלילות שבת בבני-ברק, כדי למנוע תופעות של בריונות והשתוללות מצד צעירים, שחלקם כלל אינם תושבי העיר.

פרנקנטהל הדגיש בפנייתו כי בליל-שבת האחרון, בשעת לילה מאוחרת, עברו צעירים בצומת הרחובות רבי עקיבא-הרב כהנמן (השומר), התפרעו ואף השליכו חזיזים.

מדובר בתופעה שמתגברת בתקופות שונות. התופעה דועכת לאחר טיפול משטרתי אינטנסיבי, ולאחר תקופה, כאשר הצעירים נוכחים לדעת שהפעילות המשטרתית חולפת, הם שבים להתפרע ולהשתולל.

מדובר בצעירים המנצלים את העובדה שבלילות-שבת התושבים לא יטלפנו להזעיק משטרה ולכן הם משתוללים באותן שעות. בעבר הפעילה העירייה בלילות שבת סיורי אבטחה של מאבטחים לא יהודיים, אך המשטרה הבהירה שלמאבטחים אין סמכות חוקית להשתמש בכוח כדי לעצור מתפרעים. כיוון שכך העירייה נאלצה להפסיק את הפעלתם.

לא מכבר החלה העירייה בהפעלת שיטור קהילתי-עירוני, המשותף לעירייה ולמשטרה. בין הפעולות של שיטור זה נמצא גם טיפול למניעת השתוללות פרחחים ונוער-שוליים.

ראש העיר הוסיף בפנייתו, כי בעבר עשתה המשטרה מאמצים ללכידת בריונים אלו, ומשום כך הוא מבקש להנחות את הגורמים המשטרתיים הנוגעים בדבר להגביר את הסיורים הגלויים והחשאיים, כדי שתושבי העיר יוכלו לעבור ברחובות מבלי לחשוש מפגיעות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד