י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

זהירות: אובדראפט

מנהל מחלקת אשראי בבנק פאג"י: להזדרז ולהסדיר את מסגרת האשראי כדי להמנע מאי נעימויות של החזר שיקים

לרוץ לסניף הבנק
לרוץ לסניף הבנק

התקנות החדשות של המפקח על הבנקים שלא לאפשר חריגות ממסגרת חשבונות העובר ושב, או כניסה ליתרת חובה בחשבונות ללא מסגרת מאושרת – ייכנסו לתוקף בתחילת חודש יולי 2006.

מנהל מחלקת אשראי בבנק פאג"י, ישראל זיכל, קרא לציבור לקוחות הבנק, להזדרז ולהסדיר את מסגרת האשראי שלהם מוקדם ככל האפשר לפני כניסת התקנות החדשות לתוקף, וכך להמנע מאי נעימויות הכרוכות בהחזרי שיקים שיגרמו להפיכת חשבונותיהם למוגבלים.

בבנק פאג"י נערכים לקראת הפעלת התקנות, ובמוקד הטלפוני שפתח הבנק למטרה זו יקבלו כל הפונים הסבר מפורט על התקנות החדשות, ועל האפשרויות השונות אותן מעמיד הבנק.

מהנהלת בנק פאג"י נמסר עוד, כי "הבנק וכל צוות העובדים שלו ערוכים לסייע לכל דורש לעבור את השינוי בדרך הקלה ביותר, זאת באמצעות התאמה מחדש של מסגרת משיכת היתר, או הקצאת מסגרת שכזו, בהתאם לצרכים שיגדירו הלקוחות במהלך פגישה קצרה בסניף ובהתאם ליכולתם".

מנהל מחלקת אשראי בבנק פאג"י אמר, כי בכדי להמנע מאי נעימויות הכרוכות בהחזרי שקים והפיכת חשבונותיהם למוגבלים. על לקוחות הבנק להגיע בהקדם לאחד מסניפי הבנק על מנת להסדיר את המסגרת המאושרת בהסכם בכתב, ולהמנע ככל האפשר לדחות את ביצוע ההסדר. הגעה לבנק מבעוד מועד, תאפשר לעובדי הבנק להעניק לכל לקוח את מירב תשומת הלב וההתייחסות להסדיר את חשבון הבנק שלו בצורה היעילה והטובה ביותר.

לדבריו, הסדרת מסגרת האשראי תיטיב בסופו של דבר עם הלקוחות, אשר ינהלו את חשבונותיהם באופן מסודר ומחושב, ויימנעו מחריגות בלתי מתוכננות. כן ציין, כי בכל מקרה בו יש ללקוח הוצאה חריגה, עליו להערך לכך מראש, להודיע על כך לפקיד הבנק, ולתאם יחד עמו את הדרך הטובה ביותר כך שהחשבון לא יחרוג ממסגרת האשראי שאושרה לו.

בסניפי בנק פאג"י נערכו לקראת גל הפניות, ופקידי הבנק קיבלו הדרכה מקצועית בכל הנוגע למימוש התקנה, ובאילו דרכים ניתן לסייע ללקוחות, על-מנת לבחון את האפשרויות השונות העומדות בפני הלקוחות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד