כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

היהפוך כושי עורו?

דמותו של הראפר הכושי מדגני הבוקר 'קוקומן' הולכת לעבור מהפך לדמות חביבה וידידותית לילדים בציבור החרדי

הדמות המשופצת שתופיע על-גבי האריזות למגזר החרדי
הדמות המשופצת שתופיע על-גבי האריזות למגזר החרדי



על דגני הבוקר של 'קוקומן' המשווקים ברשתות השיווק ברחבי הארץ, מופיעה דמות גדולה של זמר כושי, השר ומנגן על-פי סגנון הראפ והראגיי. כך שיווקו ב'יוניליוור' את דגני הבוקר מסדרת 'תלמה' לציבור הכללי.

כעת מנסה החברה לפנות גם לציבור החרדי, ולשם כך היא מתכוונת, יחד עם צוות פרסום 'מימד' להפוך את עורו של הכושי ולהמציא דמות חדשה ומשופצת. בקרוב תצא 'יוניליוור ישראל', המשווקת את מוצרי 'תלמה' ('תלמה שפע' במגזר החרדי) במהלך השקה במגזר החרדי למותג 'קוקומן'.

'קוקומן' כולל ארבעה מוצרים: כדורים, פצפוצים צדפים וטבעות. המוצרים קיבלו לאחרונה כשרות מבד"צ 'העדה החרדית'.

'פרסום מימד' יצא בקרוב בפרסום נרחב להשקת המותג במגזר החרדי. מסע הפרסום ישלב קמפיין בעיתונות החרדית ובשילוט חוצות, וכן מסע קד"מ באמצעות דיול בנקודות המכירה וברשתות השיווק.

כאמור, תהליך התאמת המותג 'קוקמן' למגזר החרדי, הינו מורכב ועדין. שכן, בציבור הכללי המותג מזוהה עם תרבות של מוזיקה וקצב שאינה תואמת את הציבור החרדי. 'פרסום מימד' היה אחראי על כל שלבי בניית המותג בהתאמה לציבור החרדי, יחד עם צוות 'יוניליוור'.

נודע, כי המסר הפרסומי לסדרה יהיה: הטעם שלוקח אותך רחוק, והוא יגובה בפרויקט ייחודי על-גבי האריזות. ב'מימד' נבנתה דמות חדשה המותאמת לציבור החרדי, והיא אמורה לקחת את הילדים, צרכני המוצר, למסע בכל העולם. בכל אריזה יופיע מידע על ארץ מסוימת בעולם, תוך שימת דגש על 'הנקודה היהודית' בכל מקום בעולם. בהמשך, יבנו ב'מימד' מסע פרסום, שיכלול חידות ומבצעים, המבוססים על 'המסע העולמי' של 'קוקומן'.

בנוסף, במסע הפרסום יושם דגש על הערתים התזונתיים של המוצר, כמו ויטמינים וברזל.

סדרת 'קוקומן' הושקה לראשונה בחודש במאי 2003 והפכה למותג הילדים מספר 2 בישראל (אחרי 'שוגי' של תלמה) עם 21% משוק דגני הילדים בישראל (על-פי 'נילסן' פברואר 2004, בנתונים כספיים).

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד