י"ט אייר התשפ"ד
27.05.2024

בוימלגרין ולבייב נפרדים?

בוימלגרין קנה מדנקנר את 'אזורים'. היחסים בין לבייב ובוימלגרין התקררו. לפי 'גלובס', הם החליטו להיפרד

ר' לוי לבייב ור' שייע בוימלגרין. צילום: אשר ליצמן, COL
ר' לוי לבייב ור' שייע בוימלגרין. צילום: אשר ליצמן, COL

האם איל הנדל"ן ר' שייע בוימלגרין מחליף את ר' לוי לבייב בנוחי דנקנר? לפי העיתון 'גלובס', התשובה חיובית ובימים אלו מתנהלים מגעים בין בוימלגרין לדנקנר ונבחנות מספר השקעות משותפות בהודו.

ההצעה לשיתוף הפעולה הגיעה, ככל הנראה, מצידו של נוחי דנקנר, שהתרשם מבוימלגרין בעת שמכר לו את 'אזורים'. בוימלגרין רכש לאחרונה את חברת 'אזורים' לפי שווי של 500 מיליון דולר מתוך אמונה בשוק המגורים בישראל.

עד לא מזמן היה בוימלגרין שותפו הקרוב של ר' לוי לבייב, בעל השליטה באפריקה-ישראל. לשניים פרויקטים משותפים במנהטן, מיאמי פלורידה ולאס-וואגס. לפי 'גלובס', לאחרונה עלתה מערכת היחסים בין השניים על שרטון והם קיבלו החלטה עקרונית לסיים את שיתוף הפעולה ביניהם.

לאחרונה מכרו לבייב ובוימלגרין שלושה מתחמים גדולים במיאמי תמורת 89 מיליון דולר, זאת לאחר תקופה ממושכת של יובש במכירת הדירות. גורמים המקורבים לשתי החברות מספרים שהמצב העגום במיאמי היווה את אחת הסיבות לפרישתו של מנכ"ל אפריקה-ישראל, פיני כהן, ובתוך כך לסיום הקשרים העסקיים בין לבייב ובוימלגרין.

שוק הנדל"ן האמריקני ובייחוד זה המיועד למגורי נופש, נסוג בתקופה האחרונה מהפסגה אליה הגיע בשנים האחרונות. פרויקטים רבים מוצעים למכירה במחירים נמוכים בשל היצע רב לעומת ביקוש נמוך.

לעומת זאת הודו, נחשבת ל"דבר הבא" וחברות ישראליות רבות פוזלות לשוק הנדל"ן ההודי ומסמנות אותה כאפיק ההשקעה הבא, אחרי מזרח אירופה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד