כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

דברים שרואים מכאן

'אופטיק דורון' רצו למכור לחרדים משקפיים יוקרתיות, אבל נאלצו לסגור את הסניף בבני-ברק. לידיעת 'עינית'

תחרות קשה. סניף 'אופטיק דורון'
תחרות קשה. סניף 'אופטיק דורון'



לא תמיד כניסה למגזר החרדי נוחלת הצלחה. 'אופטיק דורון' פתחה לפני כשנה סניף בבני ברק ברח' רבי עקיבא במשותף עם שירות 'מושלם' של 'כללית', מתוך כוונה למכור לציבור החרדי משקפיים ממותגות ויוקרתיות.

מנהלי הרשת האמינו כי היא הציבור החרדי יאמץ הרגלי צריכה שונים בתחום האופטיקה ולא יהיה רק מוטה מחיר. בשיחה עם 'עניינים' אמר אז מנכ"ל 'אופטיק דורון', רוני קאופמן, כי "אנו מציעים לקהל החרדי הצעות ייחודיות בשני תחומים – מקצוענות ומיתוגיות. הגיע הזמן שיהיה לציבור החרדי רשת אחת ממותגת".

הרשת השקיעה מאמצים רבים בהקמת החנות, וכן פרסמה בצורה נרחבת במקומון בבני ברק. אולם כאמור, דברים שרואים מכאן לא רואים משם, ומנהלי הרשת נאלצו לגנוז את החלום. בחודש האחרון נסגרה החנות בבני ברק.

מנכ"ל הרשת אישר ל'עניינים' את הידיעה. קאופמן ביקש שלא לפרט אודות המניעים לסגירת הסניף.

יצוין, כי קיימת תחרות עזה בשוק האופטיקה בציבור החרדי בכלל ובבני ברק בפרט. רק בבני ברק יש לפחות 20 חנויות אופטיקה, מהן רשתות ומהן פרטיות, המתחרות ביניהן על עיניו של הצרכן.

לאחרונה יצאה 'אופטיקנה' בקמפיין נרחב באמצעות משרד הפרסום 'אפיקים', במטרה להגביר את המודעות לנושא המקצועיות במשקפיים. בקמפיין הפרסומי 'אליעזר והגזר', סופר בצורה הומוריסטית על אדם שבחר לרכוש את משקפיו דווקא בחנות של מומחים. זאת במטרה להילחם בחנויות הפרטיות.

לאחרונה הודיעו ראשי 'עינית' כי בכוונתם לפתוח לראשונה סניף בבני ברק, בנוסף לסניפים קודמים בירושלים ובביתר עילית. אין ספק כי הידיעה על כך שרשת רצינית ומבוססת כמו 'אופטיק דורון' נאלצה לסגור את החנות לאחר שנה בלבד, עלולה להיות גורם מדאיג ביותר לראשי 'עינית'.

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד