י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

טעות סופר

ב'יפעת בקרת פרסום' סיווגו ההוצאה של 'מאורות הדף' בקטגוריית המוזיקה. פרסומאים: "מעיד על חוסר רצינות"

מוזיקה או ספר? גמרות של 'מאורות'
מוזיקה או ספר? גמרות של 'מאורות'



פרסומאים חרדים בכירים טוענים כי נתוני 'יפעת בקרת פרסום' למגזר החרדי מסולפים ואינם משקפים בצורה נכונה את היקף ההשקעה בפרסום במגזר החרדי.

הדברים נאמרו בעקבות דירוג שפרסם המכון אודות שוק הספרים התורניים במגזר החרדי. על-פי הדירוג שפורסם, את טבלת המובילים בהשקעה בפרסום מוביל 'מתיבתא ספרי לימוד תורה' עם השקעה בהיקף של כ-170 אלף דולר. במקום השלישי נמצא מכון 'עוז והדר' עם היקף השקעה של כ-73 אלף דולר.

לטענת הפרסומאים, נתונים אלו אינם נכונים, מאחר והוצאת 'עוז והדר' ו'מתיבתא' אינן שתי חברות שונות, אלא הוצאת ספרים אחת המשווקת את המותג 'מתיבתא' של מהדורת הש"ס.

טענה נוספת וחמורה יותר, היא לאן נעלם הפרסום המאסיבי של הוצאת הספרים 'מאורות הדף היומי' בעיתונות החרדית. 'מאורות הדף היומי' מוציאים לאור סדרת ש"ס מבוארת ומפורשת ומפרסמים בהיקף נרחב בעיתונות החרדית. המכון לא הוזכר כלל בטבלת המפרסמים של 'יפעת בקרת פרסום'.

מבדיקה שנערכה עולה, כי בעקבות חוסר היכרות עם המגזר החרדי, סווגו 'מאורת הדף היומי' בקטגוריית המוזיקה והדיסקים, ולכן הם כלל לא מופיעים בטבלה. אילו אכן הם היו בטבלה, הם היו במקום הראשון עם היקף השקעה של כ-275 אלף דולר, על-פי נתוני 'יפעת בקרת פרסום' (כולל פרסום לאירועים תורניים).

פרסומאי בכיר אמר ל'עניינים' כי "זה מעיד על חוסר רצינות בעבודה שלהם עם המגזר החרדי. אנחנו לא יכולים להתייחס ברצינות לגוף שעושה טעויות כאלו".

מ'יפעת בקרת פרסום' נמסר כי "'יפעת בקרת פרסום' אכן פרסמה בשבוע שעבר את המפרסמים המובילים בענף הספרים. מהדירוג נשמט בטעות המפרסם מאורות הדף היומי. ברצוננו לציין כי עוד בטרם התקבלה הפנייה, תוקנה הטעות, ודאגנו לפרסם תיקון טעות".

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד