י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

החרדים הצטרפו לקואליציה

סיעת 'יהדות התורה' בבית שמש הצטרפה לקואליציה. נציג 'דגל התורה' ישמש כממונה על החינוך החרדי

אחראי על כל הקצאות המבנים למוסדות חינוך. הרב משה מונטג
אחראי על כל הקצאות המבנים למוסדות חינוך. הרב משה מונטג

סיעת 'יהדות התורה' בעיריית בית-שמש, הצטרפה השבוע לקואליציה העירונית. חברי הסיעה - הרב משה מונטג, הרב דוד ויינר והרב אברהם מרדכי ברגר - חתמו על ההסכם עם ראש העיר דניאל וקנין ועם חברי סיעת הליכוד, ומעתה ישתלבו בכל תחומי העשייה העירונית.

במסגרת ההסכם הובטח, כי העירייה תפעל שהציבור החרדי יקבל את כל צרכיו במסגרת השירותים העירונים, באופן שוויוני. במקביל, הובטח גם כי יוצאו מהשכונות החרדיות מוסדות חינוך שאינם הולמים את אופי המקום.

על-פי ההסכם, נציג 'דגל התורה' הרב משה מונטג ישמש כממונה על החינוך החרדי באגף החינוך וכן ישמש כממלא-מקום קבוע של יו"ר ועדת החינוך העירונית. בתפקידו זה יהיה אחראי הרב מונטג על כל הקצאות המבנים למוסדות חינוך וכן לכל תחומי העשייה בתחום החינוך. בנוסף, ישמש הרב דוד ויינר כממונה על תיק הארנונה והרב אברהם מרדכי ברגר כממונה על תיק ח"ן חרדי.

במסיבת עיתונאים שכינס אתמול ראש העיר בלשכתו, יחד עם חברי הנהלת העירייה, אמר דניאל וקנין כי הצטרפותה של יהדות התורה לקואליציה נעשית מתוך ידיעה ברורה, של כל גורמי העירייה, כי בעיר קיימת אוכלוסיה גדולה ביותר של הציבור החרדי, הזקוק לעזרה והתמודדות יומיומית עם מגוון רחב של צרכים יחודיים. "הנציגים החרדיים הם אלו שמכירים טוב יותר מכל אחד אחר את הצרכים, והם הכתובת של הציבור החרדי לצרכים הרבים", אמר.

הממונה על החינוך החרדי הרב משה מונטג ציין, כי בשיתוף פעולה מלא בין כל הגורמים, ניתן לקדם פרוייקטים רבים לטובת כלל הציבור בכלל ולטובת הציבור החרדי בפרט. הוא הוסיף, כי כפי שפעל בשנים האחרונות במתן פתרונות לכלל מוסדות החינוך, הוא ימשיך לפעול בנושא זה, כדי שלכל תלמיד חרדי בעיר תהיה קורת גג ראויה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד