ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מי יחליף את סיני גלבוע?

ש"ס דורשת למנות את הרב יוסף בוסו כסגן ראש העיר בשכר, למרות ניגוד עניינים עקב תפקידו ב'מעיין החינוך'

מי יבוא במקומו? עו"ד סיני גלבוע
מי יבוא במקומו? עו"ד סיני גלבוע

הרבה קופצים על הכיסא של סיני גלבוע. המקומון 'לב העיר' מדווח, כי סיעת ש''ס במועצת העיר דורשת שהרב יוסף בוסו יחליף את גלבוע כממלא מקום ראש העירייה, למרות ניגוד עניינים עקב תפקידו כמנכ"ל ב'מעיין החינוך התורני'. במקביל החלו מגעים קואליציוניים להכנסת סיעת יש''י לקואליציה ודרישה לתת את התפקיד לחבר המועצה מטעמה, בני זהבי.

בעקבות התפטרותו של גלבוע מתפקידו, לאחר פרסום דו''ח מבקר המדינה בעניינו, התכנסה סיעת ש''ס במועצה לדון בהתפתחויות. בהתייעצות עם הרב פינטו, החליטו חברי הסיעה לדרוש מראש העיר, איציק אוחיון, את מינויו של הרב בוסו כסגן ראש העיר בשכר, במקומו של גלבוע.

אלא שכאן צצה בעיה: רק לפני כחודש ימים נאלץ הרב בוסו להתפטר מתפקידו כיו''ר ועדת הרווחה בשל ניגוד עניינים. הרב בוסו, המתפקד גם כמנכ''ל מעיין החינוך התורני של ש''ס, הודיע כי הוא פורש מתפקידו בוועדת הרווחה, לאחר שהיועצת המשפטית של העירייה קבעה כי קיים ניגוד אינטרסים בין התפקידים.

הרב בוסו, המודע לבעייתיות במינויו האפשרי לסגן ראש העיר, הציע לפרוש מתפקידו ברשת מעיין החינוך התורני ולמנות לתפקיד את אחיו. אך לטענת חברי מועצה, מינוי אחיו לתפקיד במקומו ומעורבותו של חמו, הרב מאיה, בניהול מעיין החינוך התורני, משאירה את הרב בוסו מעורב ואינה פותרת את בעיית ניגוד האינטרסים.

אך לא רק סיעת ש''ס לוטשת עיניים לכיוון כיסאו של גלבוע. חבר המועצה זהבי מסיעת יש''י מעוניין כאמור גם הוא להתמנות לממלא מקום ראש העירייה. בשבועות האחרונים מתנהלים מגעים קואליציוניים לצירוף סיעת יש''י לקואליציה העירונית.

קישורים:
מקור הידיעה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד