י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לבחור חולצה מתאימה

ZARA מגישה: איך בוחרים חולצות קיץ לגברים

המלצה: ללבוש חולצה מכותנה
המלצה: ללבוש חולצה מכותנה

זהו. עכשיו זה כבר ממש רשמי. הקיץ כבר כאן ונהיה לנו מאד מאד חם.

מחוזותינו ממשיך להיות חמים ומתחיל להיות גם לא נעים. אז איך מקילים ולו במעט על המחנק?
גב' רשל אבן חיים, מנהלת תחום הגברים ב ZARA מוסרת, שהדבר החשוב ביותר עליו יש להקפיד בקיץ הוא, שכל החולצות תהיינה עשויות מ-100% כותנה.

יתרונה של הכותנה היא בכך, שהחומר נושם, נוח, עמיד לכביסות ואינו דוהה בקלות. אם ניקח בחשבון שהחולצה נלבשת מתחת לחליפה, הרי שלבישת חולצה שאינה מורכבת מלפחות 95% כותנה, הופכת למשימה הרבה פחות נעימה.

עוד מוסרת גב' אבן-חיים, כי ב-ZARA 95% מהחולצות עשויות מ-100% כותנה. מעט החולצות האחרות עשויות מ- 95% כותנה ואחוז נותר של סוגי לייקרה שונים, המאפשרים גמישות לבד.

ומה בנוגע לאלגנטיות? דרך טובה וקלה לשמור על מראה אלגנטי ומחויט הינה להחדיר "עצמות" פלסטיק לקצה צווארון החולצה. בצורה זו, הצווארון נראה תמיד מעומלן ועומד במקומו. כיום ניתן למצוא "עצמות" שכאלו בכל החולצות המכופתרות של ZARA ובנוסף, לכל חולצה מצורפות זוג עצמות רזרביות.

מ-ZARA מוסרים כי הצבע הלבן הוא כמובן כוכב החולצות בקרב הציבור החרדי ומגוון החולצות הלבנות הוא כמעט אינסופי. בZARA- ניתן למצוא חולצות לבנות חלקות ללא טקסטורה ובמקביל גם חולצות חגיגיות יותר המתאפיינות בלבן עם טקסטורה עדינה של צורת יהלומים קטנים, שיבולים, מעוינים, משבצות, קווים אלכסוניים ועוד. הטקסטורה מעשירה את הלבן ומעניקה לו מעט זוהר אלגנטי.

מרבית החולצות הן בגזרה מרובעת (ישרה), אולם הלהיט העכשווי היא דווקא חולצה בעלת מותן צרה, אשר מחמיאה במיוחד לרזים שבינינו.

ומה בנוגע למחירים? ניתן להשיג בZARA חולצות מ 79.90 ₪ ועד 269 ₪.

אגב, מבדיקה עצמית שערכה ZARA ברשת התברר, כי המידה הפופולרית ביותר בקרב בני הישיבות היא 38. משום כך, הגדילו ברשת את הכמויות המיובאות במידה זו...

סניפי ZARA פרוסים בכל רחבי הארץ:

ZARA בקניון רמת אביב; ZARA בקניון מלחה, ירושלים; ZARA בגרנד קניון, חיפה; ZARA בקניון הנגב באר שבע; ZARA בקניון רחובות; ZARA (מגיל 0-6) בקניון סי מול, אשדוד; ZARA בקניון חולון; ZARA בקניון רננים, רעננה; ZARA (מגיל 0-6) בקריון, קרית ביאליק; ZARA בקניון אבנת, פתח תקוה; ZARA בקניון גבעתיים, ZARA דיזנגוף סנטר תל אביב, ZARA קניון איילון, ZARA קניון מול היום אילת. מרכז טלפוני ארצי 1599-510-510.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד