י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

מבצע ההלוואות נמשך

לקראת תקנות האשראי החדשות שיכנסו לתוקף ב-1 ביולי ממשיך 'הבינלאומי במבצע לעסקים קטנים בתנאים מועדפים

הלואות בערבות מדינה. הבינלאומי
הלואות בערבות מדינה. הבינלאומי

לקראת כניסתן לתוקף של תקנות בנק ישראל ב-1 ביולי, תקנות האוסרות על חריגה ממסגרות האשראי, מאריך הבנק הבינלאומי את מבצע הלוואות לעסקים קטנים מהקרן לסיוע לעסקים קטנים בערבות המדינה.

מדובר בהלוואות בריבית מופחתת של פריים פלוס 0.5%, ריבית שתגבה על 50 אלף שקל מתוך סכום ההלוואה ועל לא יותר מ-25% מסך ההלוואה. יתרת ההלוואה ניתנת בריבית של פריים בתוספת 2.9%.

המבצע המקורי אמור היה להסתיים כבר בסוף החודש (סוף חודש יוני), אולם בשל דחיית ישום התקנה על ידי בנק ישראל, ולטובת העסקים הקטנים, מוארך המבצע עד 30 בספטמבר 2006. תנאי המבצע יינתנו ללקוחות שיגישו בקשות עד 30 בספטמבר 2006 ותבוצענה עד תאריך זה.

הבנק הבינלאומי זכה בספטמבר 2004 במכרז שערכה הקרן לסיוע לעסקים קטנים בערבות המדינה, ומאז העניק כ-560 הלוואות בהיקף כולל של כ-155 מיליון שקלים. הלוואות בשיתוף עם הקרן מוענקות לעסקים להן מחזור שנתי של עד 22 מיליון שקלים ומעסיקים לא יותר מ-70 עובדים.

ההלוואות ניתנות בערבות המדינה שמגיעה עד ל-70% מהיקף האשראי ועל היתר נדרש העסק להעמיד בטחונות לטובת הבנק. ההלוואות ניתנות לכל מטרה, סכום הלוואה לעסק הוא עד 500 אלף שקל ותקופת ההחזר היא עד 5 שנים ב-60 תשלומים חודשיים ואפשרות לתקופת גרייס של 6 חודשים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד