י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

'גל' פורשים

'פרסום גל' פורש מהמכרז על תקציב 'המשביר לצרכן'. 'במשביר' מכחישים שמועות כאילו כבר התקבלה החלטה

נציגי 'המשביר' אצל הגרמי"ל לנדא
נציגי 'המשביר' אצל הגרמי"ל לנדא



'פרסום גל' הודיע כי הוא פורש מהמכרז על תקציב הפרסום של 'המשביר לצרכן'. בהודעה שיצאה מהמשרד נאמר כי "'פרסום גל' החליט לפרוש מהמכרז ומאחל הצלחה רבה ל'משביר' בכל אשר יפנה".

'המשביר לצרכן' החלו לפנות למגזר החרדי לפני כשנתיים באמצעות משרד הפרסום 'פרסומי ישראל'. במהלך התקופה השיק 'המשביר' את הסניף לנשים בלבד בבני ברק.

לאחרונה החלה הרשת לבחון הצעות גם ממשרדים אחרים, בהם 'מגזרים', 'פרסום גל', 'תוצאות אפקטיביות', וכן הצעה נוספת מהמשרד הנוכחי 'פרסומי ישראל'. בשלב זה מתקיימות פגישות עם נציגי המשרדים במטרה לבחון את הצעותיהם.

כאמור, 'פרסום גל' החליט שלא להשתתף במכרז, והודיע על-כך היום לראשי 'המשביר'. ככל הנראה, החליטו ב'פרסום גל' לפרוש בעקבות שיקולים של כדאיות כלכלית בטיפול בתיק.

בתוך כך, ראשי 'המשביר לצרכן' מכחישים שמועות שגויות, שאף התפרסמו בעיתונות, כאילו התקציב כבר נמסר לאחד המשרדים. גם בעיתונות החרדית התפרסמו מודעות שלא באמצעות 'פרסומי ישראל'.

גורמים ב'משביר' זועמים על הפרסום השגוי ומדגישים כי הידיעה אינה נכונה ועדין לא התקבלה החלטה בנושא. ב'משביר' גם אומרים כי הפרסום לסניף בבני ברק נעשה לצרכים נקודתיים בלבד - שלא על דעת ההנהלה, ואין להשליך ממנו על ההחלטה הסופית מי יטפל בתיק.

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד