י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הסכם יוביל להוזלה בטיסות לאומן

ישראל ואוקראינה חתמו על הסכם הפעלת 'רכבת אווירית' לקייב עבור חסידי ברסלב, בתקופת החגים

ציונו של רבי נחמן באומן
ציונו של רבי נחמן באומן

ישראל ואוקראינה חתמו על הסכם תעופה חדש, שיאפשר לחברות תעופה נוספות של ישראל ואוקראינה לבצע טיסות סדירות ושכר בין שתי המדינות. כך הודיע מנכ"ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן.

על פי הסכם שנחתם בין סגן מנהל רשות התעופה האזרחית, אריק בן ארי ועמיתו האוקראיני Mykola Marchenko, יתאפשר לחברות תעופה ישראליות ואוקראיניות לבצע 8 טיסות שבועיות לקייב בעונת הקיץ, במקום 4-5 טיסות כיום. בעונת החורף תוכלנה כל אחת מהמדינות לבצע 7 טיסות שבועיות.

מנכ"ל משרד התחבורה מסר עוד כי על פי ההסכם שנחתם תוכלנה כל אחת מהמדינות להגדיל את מספר הטיסות השבועיות ליתר היעדים באוקראינה, מטיסה שבועית אחת כיום לשתי טיסות שבועיות בחורף ו -3 טיסות שבועיות בתקופת הקיץ. מדובר ביעדים: אודסה, סימפרופול, דניפרופטרובסק, דוניצק, חרקובו ולבוב.

סיטרמן ציין כי מתן אפשרות לחברות נוספות לבצע טיסות בין ישראל ואוקראינה תגדיל את התחרות בין חברות התעופה ותביא להוזלה משמעותית של תעריפי הטיסות לנוסעים. כמו כן היא צפוייה להגדיל את מספר התיירים ואנשי העסקים בין המדינות.

מנכ"ל משרד התחבורה הוסיף, כי על פי ההסכם תוכל ישראל להפעיל בעתיד טיסות שכר נוספות מיעדים בהן לא מופעלות טיסות סדירות של חברות תעופה אוקראיניות.

עוד הוחלט על הפעלת 'רכבת אווירית' של טיסות סדירות ושכר לקייב עבור חסידים מישראל הטסים לאומן בתקופת החגים - ראש השנה וסוכות. מדובר על כ-12 אלף חסידים שיטוסו מישראל לאומן באמצעות חברות תעופה של ישראל ואוקראינה. סוכם כי כל מדינה תוכל להטיס כ-6 אלפים נוסעים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד