ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

'מקאן שיק'

תקציב הפרסום של רשת 'קידי שיק' עובר למחלקה החרדית ב'מקאן אריקסון'. התקציב: 500 אלף דולר

שייע בוימלגרין ויוסי שניאורסון, בעלי 'קידי שיק'
שייע בוימלגרין ויוסי שניאורסון, בעלי 'קידי שיק'



רשת בגדי הילדים 'קידי שיק' יצאה לאחרונה במכרז על תקציב הפרסום של החברה. התקציב המדווח עומד על כ-500 אלף דולר בשנה – תקציב גבוה מאד יחסית לרשת אופנה. במשרד השתתפו 8 משרדי פרסום חרדיים, גדולים כקטנים.

עד לאחרונה טופל התקציב במשרד הפרסום 'שקד', גם לאחר שהמשרד התמזג עם משרד הפרסום 'מגזרים'.

במכרז של 'קידי שיק' נבדקו הצעותיהם של המשרדים להובלת המהלך הפרסומי, בניית אסטרטגיה פרסומית והצעות קריאטיביות. תקציב רכש המדיה של החברה היה אמור להיות בצורה עצמאית על-ידי 'קידי שיק', וזאת במטרה לחסוך את פערי התיווך.

במכרז זכתה תקציב המחלקה החרדית של משרד הפרסום 'מקאן אריקסון'. המשרד יטפל בבניית האסטרטגיה הפרסומית והקריאטיב, כמו גם בעיצוב, הפקות, מדיה ובפעילות יחסי הציבור.

מירי שניאורסון מנכ"ל 'קידי שיק', אומרת כי "היחידה החרדית של 'מקאן אריקסון' זכתה במכרז מקיף, שערכנו בין משרדים מובילים במגזר החרדי, מתוך התרשמותנו ממקצועיותה ומיכולתה להובילנו לפריצות דרך. המטרה העומדת לנגד עינינו בעבודה המשותפת – בניית ערכי המותג והעמקת תדמיתו בקרב הציבור הדתי-לאומי והחרדי".

אפי שקדי, סמנכ"ל 'מגזרים', אומר: "שמחתי לטפל ב'קידי שיק' קרוב לשנתיים. בתקופה זו הרשת התקדמה בצעדי ענק הן בגידול המכירות והן בריבוי הסניפים. אשמור על קשרי חברות עם מירי ויוסי שניאורסון, ואני מאחל להם בכל ליבי המשך הצלחה".

'קידי שיק', הוקמה בשנת 1990 על-ידי יוסי ומירי שניאורסון, בשיתוף עם זאב זיילר. לאחרונה רכש שעיה בוימלגרין כ-50% מ'קידי שיק'. הרשת מגלגלת כ-30 מיליון שקל בשנה.

לאחרונה דווח כי בכוונת בעלי הרשת למכור 50% מהרשת לחברת 'בוימלגרין קפיטל' ולהנפיק אותה בבורסה, אולם לא התקבלו אישורים לידיעה.

הרשת מונה כיום 15 סניפים בריכוזי אוכלוסייה חרדית ברחבי הארץ, ועוד אחד בלב ניו יורק. עד סוף השנה מתעתדת 'קידי שיק' להרחיב חלק מחנויות הרשת, ולפתוח שתי חנויות נוספות.

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד