ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מתנדב 'הצלה' נהרג בתאונה

טרגדיה: מתנדב 'הצלה ישראל' ר' חיים צ'אקוב ז"ל, בן 28, נהרג בתאונת-דרכים קשה בכביש ואדי ערה

ר' חיים צ'אקוב ז"ל
ר' חיים צ'אקוב ז"ל

בתאונת דרכים קשה שאירעה בכביש ואדי ערה, נהרג מתנדב 'הצלה ישראל' ר' חיים צ'אקוב. צ'אקוב, בן 28, אב לארבעה ילדים, מתנדב מזה כ-3 שנים במד"א וב'הצלה ישראל' בביתר עלית. הוא פעל במסגרת התנדבותית זו להצלת חיים והגיש סיוע רפואי למאות פצועים וחולים במהלך השנים בהם שימש כחובש מתנדב.

ר' חיים צ'אקוב ז"ל, עבד לפרנסתו כנהג משאית במפעל 'גלאט עוף'. הוא עלה לפני מספר שנים מרוסיה, ומאז השתקע בעיר ביתר עלית והיה מעורה בחיי הקהילה.

צ'אקוב נסע בשעות הבוקר עם המשאית של המפעל, בכביש ואדי ערה, ולפתע התנגשה משאית נוספת במשאיתו. כתוצאה מכך, נהרג צ'אקוב, ונפצעו שלושה נוסעים נוספים, במצב קל עד בינוני.

עם היוודע דבר האסון, נאספו מתנדבי 'הצלה ישראל' בביתר עלית על מנת לסייע לבני המשפחה בשעתה הקשה.

אחראי 'הצלה ישראל' בביתר עלית, שמשון גרוסברגר, ביכה את פטירתו. גרוסברגר סיפר כי בעקבות חוסר במתנדבים באזור מגוריו, תמיד היה זמין לכל קריאת חסד והצלה, "הוא תמיד יצא לכל מקרה חירום שהוזעק אליו, ביום ובלילה, ובכל עת, הוא רץ וטיפל באנשים שהיו זקוקים לסיוע, הציל חיים וסייע לרווחת התושבים, ממש בגדר של 'במקום שאין איש השתדל להיות איש'. איבדנו ידיד, אח ושותף יקר להצלת חיים" אמר גרוסברגר בכאב.

על אישיותו המיוחדת והמופלאה סיפר: "חיים היה אהוב על כל בני החבורה, חוט של חסד היה משוך על פניו, נעים הליכות. תמיד קיבל כל אדם בסבר פנים יפות. והיה איש של חסד אמיתי, עשה הכול בהתנדבות ובמטרה אחת למען הזולת. בני החבורה כולה מתאבלים על פטירתו של איש של עשייה וחסד שחייו נקטעו בין רגע".

יו"ר 'הצלה ישראל' ר דוד גרינוולד, הביע את תנחומיו הכנים למתנדבים בביתר עלית ולבני משפחתו, "אחד מבני החבורה שמת תדאג החבורה כולה. אנו מבכים את פטירתו בחטף של אחד מחברנו שעשה רבות למען הצלת חיי אדם בעירו, ביתר עלית, אנו משתתפים בצערה של המשפחה הכבודה ונעשה כל שביכולתנו על מנת לסייע לה בשעתה הקשה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד